ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1569.

پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۳۷ ب.ظ

احساس میکنم که تنها راه برای سر کردن زندگی

این است که حواس خود را پرت کنید،

و شما میتوانید از میلیون ها روش این کار را انجام دهید

از روشن کردن تلویزیون

و دیدن اینکه چه کسی بازی بی معنی فوتبال را می برد گرفته

تا رفتن به سینما

و یا گوش دادن به موسیقی.

اینها ترفندهایی است که من

و بسیاری دیگر از آدمها

از آن استفاده می کنیم.



+وودی آلن.

+شما چطوری حواس خودتون رو پرت میکنید؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۰
لوسی می

نظرات  (۴)

۱۰ دی ۹۴ ، ۲۱:۲۴ ملکه بانو
کتاب خوندن
پاسخ:
:)
۱۰ دی ۹۴ ، ۲۱:۳۹ مامان محمدمهدی
منظورت پر کردن اوقا فراغته یا پرت کردن حواس؟چون بنظرم اینایی که گفتی بیشتر برای پر کردن اوقات فراغته
نمیدونم شاید برای حواس پرت کردنم باشه: دی
من الانه که حواسم با کارهای فاطمه خیلی پرت میشه و دیگه رو چیزی نمیتونم متمرکز شم ولی قبلنا اگه ذهنم به موضوعی مشغول بود حتی اگه نوع بدش هیچوقت ازش دوری نمیکردم و اونقدر توش میموندم مثلا رو اون فکر تا کامل ازش سیراب شم و دیگه خودش بخواد بره

پاسخ:
ببین یه نکته ای داشت جملاتش، اونم این بود که میگفت زندگی در گذر است و ما با این کارها فقط داریم حواس خودمونو از این گذر عمر پرت میکنیم!!
داشت میگفت این کارها بیهوده ست.. به اصل موضوع یعنی هدف زندگی باید پرداخت.
البته این برداشت شخصی من بود.
۱۱ دی ۹۴ ، ۱۶:۵۶ مامان محمدمهدی
وا....
این نکته هارو تو چجوری برداشت میکنی؟!:))))
پاسخ:
باور کن منظورش همین بود!
مخصوصا اون قسمتی که میگفت تماشای اینکه چه کسی بازی بی معنی فوتبال را می برد کاملا به صحت برداشت من دامن میزد!
۱۱ دی ۹۴ ، ۱۹:۲۵ مامان محمدمهدی
باور میکنم
خنگی خودمو هم باور کردم با این پست و کامنتمو و....: دی
پاسخ:
:))
حالا سخت نگیر. :))