ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1258.

سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۲۳ ق.ظ
معنای "سلام" خیلی غنی تر و فراتر از سلامیه که ما استفاده میکنیم.
مثلا زیارت آل یاسین کلهمش سلام کردن به امام در همه ی لحظاته.
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ حینَ تَقُومُ، سلام برتو هنگامی که برمیخیزی
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ حینَ تَقْعُدُ،سلام بر تو هنگامی که می نشینی
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ حینَ تَقْرَاُ وَ تُبَیِّنُ سلام بر تو هنگامی که می خوانی و بیان میکنی
و ...
یا توصیفات قرآن از بهشتیان:
وَ تَحِیَّتُهُمْ فیها سَلامٌ تحیت و عطیه ی آنها در بهشت سلام است
لَا یَسْمَعُونَ فِیهَا (...) إِلَّا قِیلاً سَلاَماً سَلاَماً..
در آنجا سخنی نمی شنوند جز سلام.  و ...  


+جالبه نه؟ بهش فکر کنیم و یه کم هدفمندتر ازش استفاده کنیم.
+اینم من باب تکمله!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۰
لوسی می