ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1285.

چهارشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۵۲ ب.ظ
شاید بزرگترین چیزی که این بارداری بهم یاد داد
این بود که هیچوقت اجازه ندم که کسی
برای دریافت کمکِ من،
ذلت درخواست رو به جون بخره.
این بارداری به من یاد داد
بعضی وقتها
تو یه کارهایی میتونی بکنی
که برای تو خیلی آسون و شاید بی اهمیته
اما برای مخاطبت میتونه خیلی مهم باشه.
خدایا کمکم کن هرگز از یاد نبرم
که تو این مدت
چقدر درخواست های کوچک داشتم
اما هیچوقت برآورده نشد،
نذار به درد بی خیالی مبتلا بشم.
بذار همیشه دنبال این باشم
که چطور میتونم به بندگانت خدمت کنم
بعضی وقتها خیلی راحت میشه به بندگانت خدمت کرد
اما نمیدونم چرا اینقدر خودمون رو دور میگیریم
و اون خدمت مأجور رو انجام نمیدیم.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۸
لوسی می