ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1304.

چهارشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۳۸ ق.ظ
نمیتونم توصیف کنم که چقدر خوشحال خواهم شد اگر
"امروز" به دنیا بیای... :) 



+عیدتون مبارک
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۴
لوسی می

نظرات  (۲)

۱۰ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۱۲ تنها دلشکسته
سزارین کردید که دکتر وقت تعیین کرده؟
پاسخ:
خخخخخخ! گیر دادیا! :))
نه عزیزم! اتفاقا پستم میگه که سزارینی نبودم دیگه. منتظر تولدش بودم وگرنه که میرفتم و به دنیا میوردمش :)
۱۰ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۳۶ تنها دلشکسته

:(((

چرا دعوام کردی :((

من رفتم...

خب چیکار کنم همش پستهای قدیم را میخوانم و سر درنیاوردم که آخرش چی شد؟؟

آخه گفتین ناف دور گردن نازپسر بود واسه همین احساس کردم جراحی شدین اونجوری که شما میگین غیرجراحی ریسک نبود؟؟

حالا متوجه شدین بخاطر افزایش اطلاعات پزشکی سوال را پرسیدم یا بیام برات خخخخ :))

(تکه کلام جناب خان)

پاسخ:
:))) کی دعوا کردم؟ که گیر دادی؟ :)))
چرا دیگه ریسک بود. کلا شرایط گل پسر خیلی حاد شد.. برای همین اینقدر شاکرهستم دیگه.
بعد قبل از تولدش که معلوم نشد بند ناف دورش بوده! بعدش که به دنیا اومد معلوم شد :(
:))