ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1353.

پنجشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۵ ق.ظ
یکی از رویاهای زندگیم اینه که
یه زمانی بیاد که من بتونم
شب هشت و نه و ده محرم روضه بگیرم..
از اون روضه هایی که همه بگن
زود بریم وگرنه جا پیدا نمیکنیم!


+در ایام جهالت اعتقاد خاصی به روضه نداشتم
اما الان حس میکنم برکت خونه به روضه ست..
+کاش روضه های همه مقبول درگه دوست باشه..
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۳
لوسی می

نظرات  (۵)

چه آرزوی دلنشینی :)
انشالا که بهش برسی
پاسخ:
ان شالله. ممنونم :)
۲۳ مهر ۹۴ ، ۱۸:۴۶ ملکه بانو
حالا با روزای دیگه شروع کن. ان شاء الله به اونجا هم میرسید
پاسخ:
من سعی میکنم یک روز روضه رو حداقل داشته باشم اما خب سخنران ایده آل  خودم رو تا به حال نداشتم و همین خیلی برام خوشایند نیست.
ان شالله.
۲۴ مهر ۹۴ ، ۱۸:۰۷ کوثر متقی
 چ خوب چ رویای نزدیکی
پاسخ:
آره کاش نزدیک باشه :)
۲۵ مهر ۹۴ ، ۰۸:۱۴ مامان محمدمهدی
ان شاءالله به رویات برسی، من هم
پاسخ:
ان شالله.
شما هم :)
منم دوست دارم سه روز روضه حضرت فاطمه داشته باشم تو خونمون. و جشن میلادشون
پاسخ:
ان شالله قسمتت بشه :)