ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1354.

جمعه, ۲۴ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۴۵ ب.ظ

وقتی خیلی کفری شده باشی

و مستر به خاطر آرامشت

پیشنهاد رفتن به یک جای خوب رو میده

اما خودش از بس خسته س

که وسط راه به من میگه

"تو بیا رانندگی کن من دیگه نمیتونم، چند بار پشت فرمون خوابم برد!"



+ازت ممنونم مستر.

ببخش که ندیدم خستگیتو.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۴
لوسی می

نظرات  (۳)

۲۵ مهر ۹۴ ، ۰۸:۱۳ مامان محمدمهدی
حالا چرا کفری شده بودی؟:))
پاسخ:
از دست مستری که خودش برای عصر برنامه میریزه و خودش نمیاد! :(
کلا اگر برنامه ای بریزیم و بهش تاکید داشته باشیم و به هم بخوره کفری میشم!
بچه های درک نکن رو هم اضافه کن!
۲۷ مهر ۹۴ ، ۱۶:۵۴ کوثر متقی
پست انرژی مثبت دار :)
پاسخ:
:))
یه ویژگی کم یاب! :دی
۲۱ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۳۵ چشم به راهم ...
خدا نگهدارد این آقای مستر را...
پاسخ:
الهی آمین.
ممنونم.