ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1359.

يكشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۴:۲۷ ب.ظ
هنوز نفهمیده م که بچه هایی که در خواب عمیق هستند
چطور می فهمن که از آغوش مادر یا از روی پای مادر
پایین گذاشته شده ن؟!


+بچه های من هردو همین مدلن!
کار و زندگی برام نمی مونه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۶
لوسی می

نظرات  (۱)

۲۶ مهر ۹۴ ، ۱۸:۴۵ مامان محمدمهدی
فکر کنم پای هرکس دیگه ای جز مادر هم باشه باز متوجه رو زمین گذاشته شدنشون میشن
بعدش هم اصلا چه معنی میده که بزاری گل پسررو زمین؟وال لا:))
پاسخ:
آره خب ولی وقتی متوجه میشن و بیدار میشن باز مامانشون رو میخوان! نه آغوش سابق رو!
درست میگی! معنی نداره! مشکل اینه که بچه ی اول این بی معنی بودن محض رو نمی فهمه! :دی