ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1360.

يكشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۰۶ ب.ظ

فکر میکنم که باید مأموریت های مستر رو

به عنوان بخشی از شغلش بپذیرم

و هر روز منتظر بازگشتش نباشم

که اینقدر برام سخت نگذره.

به جز سوار شدن هواپیما

که منو لبریز از نگرانی میکنه

و نمیدونم چطور میشه باهاش کنار اومد

بقیه ی روند شغلیش باید طبیعت زندگیم بشه..

باید..

و راهی جز این نیست...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۶
لوسی می

نظرات  (۱)

۲۶ مهر ۹۴ ، ۱۸:۴۳ مامان محمدمهدی
آفرین دختر خوب
خدا نگهدارشون باشه توکل کن به خدا بابت هواپیما
پاسخ:
:)
مرسی :)
بعله توکل بر خدا.