ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1363.

دوشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۵۹ ب.ظ

آشپزی راه ورودی به قلب مردان است..




+حاجت رواست هرکه از این راه می رود! هه هه!

+خیلی وقت ندارم که بخوام غذاهای رنگارنگ درست کنم

اما امروز تصمیم گرفتم که گاهی خلاقیتهایی به خرج بدم و یه سری دسر خوشمزه درست کنم.

شما هم همت کنین!

البته اگر همسر شما هم مثل مستر من، اهل ژله جات نباشه کار یه کم سخت میشه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۷
لوسی می

نظرات  (۵)

۲۷ مهر ۹۴ ، ۱۶:۱۸ محمد محمدیان
نه خانم من اهل فست فود هست / متاسفانه
پاسخ:
عه!! من خانم های فست فودی کم دیده م. خب تشویقشون کنین تو خونه فست فود درست کنن :)
۲۷ مهر ۹۴ ، ۱۶:۵۰ کوثر متقی
واقعا :دی
طفلک ها :(
چرا این جوری هستن واقعا؟!
پاسخ:
والا نمیدونم این شکم چیه که اینقدر شخصیتش جذابه براشون!
۲۷ مهر ۹۴ ، ۲۰:۳۰ مامان محمدمهدی
البته نه قلب همه مردها
وقتی همسرت بین تموم غذاهاهی عالم عاشق نون و پنیر و انگور یا به جای انگور هندوانه و یاخربزه و یاگردو باشه و کلا دسر و شیرینی هم از هیچ نوع مدلش نخوره، اونوقت آشپزی اصلا راه ورود به قلبش نیست.
البته بهترتر، وال لا
پاسخ:
وای چه شوهر ایده آلی! :دی
اگر اهل ذوقیدن نباشه چی؟ راه ورودش سخت میشه نه
اوایل ازدواج خیلی ذوق داشتم برای تزئین غذا و دسر و ..
ولی الان اصلا، با تمام ذیق وقتی اگه ذوق داشت، تا حد ممکن وقت میذاشتم ولی ...

پاسخ:
البته خب مستر هم اهل ذوق کردن نیست! اهل خوردنه! خخخ!
ولی خب یه مدت که من هیچ هنری تو خونه به خرج نمیدادم ابراز کرد که هنرهای خوردنی میخواد!
و من هم همونجا گفتم وقتی ذوق به خرج نمیدی من ذوقم کور میشه!
باید متوجه بشی چی براش مهمه، تزیین غذا؟ تنوع غذا؟ یا اصلا شاید اهل لذت بردن از غذا نیست؟!
همسر منم اهل ژله و دسر نیست.
اما واقعا گاهی از آشپزی جهت ورود به قلبش و صرفا به هدف نشستن در اونجا استفاده میکنم.
پاسخ:
موفق باشی :)
عزیز جان من یه بار اتفاقی اومدم وبت! آدرست رو گم کردم کاش آدرست رو بذاری برام!