ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1364.

دوشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۴۹ ب.ظ

امروز برای ناهار سالاد الویه درست کردم

مستر که اومد، با سس رو سالاد یه جمله عاشقانه نوشتم و گذاشتم جلوش!

بعد از ذوق کردن و نوش جان کردن

وقتی که ظرفها رو جمع کردم

میگه چقدر امروز مهربون شدی!!


:|



+هرچند که خواست شوخی کنه و تیکه بندازه

اما انصافا دلم واسه هردومون سوخت!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۷
لوسی می

نظرات  (۴)

۲۷ مهر ۹۴ ، ۲۰:۵۲ زهرا معصومی
لوسی می!!! اسمتون جالبه یاد انیمیشن های قدیم میفتیم خانواده ی می. به هنرکده نیوا سر بزن عزیز
پاسخ:
آره از روی همون کارتون قدیمی هم برداشته شده :)
یه کم نوستالژیکه! :دی
چشم.
۲۸ مهر ۹۴ ، ۰۱:۱۸ کوثر متقی
😍
پاسخ:
این چیه که من نمی بینمش؟ :(
۲۸ مهر ۹۴ ، ۲۱:۲۳ مامان محمدمهدی
به به خانوم کدبانوی عاشق:))
الحق هم شوهرای ما و خود ما دل سوختن دارن و داریم 
پاسخ:
هههههههه هه! :)
بعله! :(
واقعا حیف
کاش بشه بیشتر از این کارها کرد
البته وقتی زیاد باشه دیگه مزش کم می شه و به نظر مهربون نمیاییم دیگه
پاسخ:
آره دیگه هرچیزی افراطیش قشنگ نیست دیگه عادی میشه.
ولی خب برام عجیب بود که اینو با مهربونی من مطابق کرد! :|