ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1366.

پنجشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۹ ب.ظ

من نمیدونم پسرک خیلی صبور بود

یا سنجد خیلی سوسوله!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۳۰
لوسی می

نظرات  (۲)

سلام خوبی دوستم 
آقا پسرها خوبن؟؟
 عزاداریهات قبول  التماس دعا
خدا بد نده خداروشکر که نتیجه مطلوب بود
واقعا انشالا خدا گذر  آدمو سمت دکتر جماعت نندازه

پاسخ:
سلام عزیزم.
خوبی؟ ما هم خوبیم الحمدلله.
ممنونم همچنین برای شما.
خدا که بد نمیده امتحان میکنه الحمدلله همه چی خوبه الان.
ان شالله. این از اون دعاهاییه که باید همه گیر بشه! مثل شفای مریضها!
شما هم ما رو دعا کن.. ما دعاگو هستیم :)
شاید مخلوطی از هر دو!
پاسخ:
:)