ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1367.

پنجشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۸ ب.ظ

و فکر میکنم

آیا عزیزتر از او

کسی هست که آدم

جانش را فدایش کند؟!



+

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۳۰
لوسی می

نظرات  (۳)

۱۴ دی ۹۵ ، ۱۶:۱۱ دچــ ــــار
یعنی شما تهرانی هستید؟ :) 

+ عنوان پایان نامتون رو بگید بدونیم چی هست
پاسخ:
:))
نه! قبلا گفته بودم ما تهران نیستیم و در ایران زندگی میکنیم!
:|

+واقعا چرا میپرسید؟!
هیچ جذابیتی نداره! هیچی!
و دونستنش هم چیزی رو مشخص نمیکنه.
۱۴ دی ۹۵ ، ۱۶:۱۷ دچــ ــــار
مگه قراره چی مشخص بشه ؟! :)
پاسخ:
نمیدونم! اینو شما باید بگین که می پرسین!
۱۴ دی ۹۵ ، ۱۶:۲۹ دچــ ــــار
من چیزی به ذهنم نمیرسه
فکر نمیکردم چیز مهمی باشه!
پاسخ:
منم دارم همینو میگم که مهم نیست دیگه!
چون مهم نیست تعجب میکنم که میپرسید!
چه اهمیتی داره موضوع پایان نامه من؟! :|