ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1383.

چهارشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۲۲ ق.ظ
وقتی پسرک داره لیست درخواستیش رو به مستر میگه
و اون وسطها یه چیزی رو سفارش میده
که خودش دوست نداره!

مستر: این دیگه برای چی؟
پسرک: برای اینکه مامان دوست داره!

:)
:*
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۳
لوسی می

نظرات  (۶)

وااااااااااااای
من اگه بودم فک کنم اونجا جان به جان افرین تسلیم میکردم
همین الان برات اشک حلقه زده تو چشام
جمله م تو حلقم :|
:))
پاسخ:
آرهههههههه! واقعا خیلی لحظه ی عجیبی بود خدا قسمتت کنه خواهر! :)
چه پسر خوبی :))
پاسخ:
عالی! مستدام باشه ان شالله! :)
عزیزم!!
این جور وقتا آدم میخواد درسته قورتشون بده
از طرف من یه ماچ گندش بکن
پاسخ:
دقیقا! درسته قورت دادن تنها چیزیه که این وقتها آدمو راضی میکنه اما نمیشه خب!
قربونت.
۱۴ آبان ۹۴ ، ۰۶:۱۸ مامان محمدمهدی
چه لذتبخش
پاسخ:
عالی! اصلا قابل وصف نیست!
۱۶ آبان ۹۴ ، ۰۷:۴۸ مامان کوثر
نوش جاااااااااااان:)
دیدم درسته قورت دادن و بوسیدن و ...رو بقیه گفتن، دیگه تکرار نکردم:)
پاسخ:
:))
خلاقیت خوبی به خرج دادی! :))
مرسی عزیزم.
۲۵ آبان ۹۴ ، ۱۹:۵۸ مهراد فروتن
پسر دیگه

پاسخ:
:)