ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1385.

جمعه, ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۵۱ ب.ظ
با وجود سمپاشی همه ی حواشی دیوارها
به طرز فجیعی مورچه کل خونه م رو برداشته!


+از همزیستی مسالمت آمیز گذشته دیگه!
کم مونده بیان خودمون رو ببرن لونه شون!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۵
لوسی می

نظرات  (۲)

۱۶ آبان ۹۴ ، ۰۰:۲۸ مامان محمدمهدی
چه دارویی استفاده کردی؟ مامانینا چندوقت پیش مورچه داشتند با دارویی که از داروخونه گرفتن ریشه کنشون کردن.داروش شکل خمیر سفید بود
پاسخ:
من یه ماه پیش از تولد سنجد، یعنی سه ماه پیش سم سوسک ریخته بودم از این پودری هاش! دیروز دیدم کل خونه پر مورچه س لونه شونو پیدا کردم توش اسپری مگس کش ریختم!
امروز اثری از مورچه نیس! حتی یه دونه هم ندیدم! اما باید اساسی سمپاشی مجدد بکنم خونه رو.
این دارویی که گفتی سوسک کش هم هست؟ میشه اسمش رو بپرسی لطفا؟ چون اسپری اصلا خوب نیست منم مجبور شدم وگرنه استفاده نمیکردم.
سلام
از پودر مورچه آرش استفاده کنید.
پاسخ:
:)
مرسییییییییییییییی :)
چه اسم جالبی داره!! :))