ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1392.

يكشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۲۳ ب.ظ

چرا اینقدر ما تو املای لغات ضعیف هستیم؟؟!

واقعا چرا تا این حد آموزش و پرورش تو آموزش دیکته ی کلمات ناموفق بوده؟!

گستردگی بی سوادی در نحوه ی نگارش کلمات واقعا فاجعه آمیزه!

:(



+اونم نه کلمات سخت! کلمات خیلی خیلی ساده!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۷
لوسی می

نظرات  (۱۰)

منم خیلی حرص میخورم سر این موضوع
پاسخ:
:) می بینم که همدرد زیاد دارم!
مثلا املای چه لغاتی؟؟
پاسخ:
خیلی لغات!
مثل فصولی رو که بنویسن فوزولی!!
قابل توجه بعضیا!
میخواستم کلی همدردی کنم با این پستت و غربزنم
اما یادم افتاد تاحالا خودم هم کم غلط املایی یا نگارشی نداشته ام
پس به گفتن " متاسفم" بسنده میکنم
پاسخ:
:)) عزیزممممممممممممم!
بابا من خودمم کم غلط نداشتم تا حالا! این چیزهایی که ما غلط می نویسیم زیاد باب نیست تو گفتار و نوشتار ولی بعضی چیزها رو می بینی ملت غلط می نویسن که هزاربار تو دوران مدرسه نوشتیمشون! این دیگه قابل چشم پوشی نیست!
عاخ عاخ بخاتر فضولی نوشطید این رو!
من عظر خاحی میکنم.
من املام حمیشح بالا 18-19 بود.
پاسخ:
:))
آره دقیقا این فضولی تا این حد رفت رو اعصابم!
البته از اون جایی شروع شد که گفتید تو ویکی پدیا سرچ کردید این دیگه غیرقابل گذشت بود!
حالا به خودتون نگیرین با یک فضولی من اینقدر شاکی نمیشم! این رشته سر دراز دارد!
سلام
لیست گناهان رو اصلاح کردم و فضولی نوشتم
ممنون
در جواب نظراتتونم ببینید عرض کردم که دست کردم
پاسخ:
:)
ممنونم. لطف کردید. خیلی از عرایضم شوخی بودها!
خیلی ممنون از تذکراتتون
بسیار دقیق هستید شما
فک کنم باید ادبیاتی چیزی خونده باشید یا اقلا معلم باشید
منم خودم از این غلطای املای رایج بین جوانان در شبکه های مجازی و اینا بدم میاد
پاسخ:
نه راستش هیچکدومشون نیستم!
ممنون از توجه شما و سعه ی صدرتون! یکی مثل خودم اگر به من گیر میداد من به شدت شاکی میشدم!
۲۱ آبان ۹۴ ، ۰۰:۲۲ مامان محمدمهدی
یعنی شما با املای لغات ما هم کار داری؟:)) گیری افتادیما:))))
پاسخ:
:)) بعله چی خیال کردی؟!
من دقیقا دونستم که واسه چی نوشتی این پست و :دی

پاسخ:
:))
خب خودش گفت بنده خدا!
ولی فقط به این خاطر نبود! کلی من از این موضوع رنجیده بودم.. خیلی حساسم!
مثلا اگه دیده باشی یه مسابقه تو خندوانه بود از حاضرین استودیو میخواست که دیکته ی بعضی کلمات رو بنویسن!
اصلا یه وضعی بودا! خیلی فاجعه بود!
کامنتایی که من چند مدت اخیرم دادم کلا از نظر انشایی داغون بوده ها مثلا یه سری کلماتش تو ذهنم بوده اما ننوشتم
:)))
پاسخ:
:)) بابا من اینقدر هم گیر و پیله نیستم که!
فکر کنم این پستم کلا یه رعبی در دوستان انداخت!
بی خیال! :)
منم خیلی بی هوا می نویسم! اینطوری نیست که فکر کنین من همیشه کارم درسته! نه بابا!
سلام کجایی چرا نیستی شما :)
گاهی اوقات برای اینکه عجله دارن یچیزی مینویسن
مثلا من گاهی گذاشتم رو گزاشتم مینویسم یا گاهی خوا رو خا مینویسم و ...  :)
اینا به وقت طرف بستگی داره نه ضعف املایی ش :))
پاسخ:
سلام هستم همین طرفا!
آره خب اینم هست. در جواب کوثرجان گفتم که کلا منظورم بوده
ولی به نظرم بیشتر به میزان اهمیت دادنشون به زبان فارسی ربط داره تا وقت! ههههههه!