ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1413.

يكشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۰۱ ب.ظ

بعد از تولد سنجد

دو معجزه ی بزرگ در رفتار پسرک رخ داد

که اصلا نمیدونستم برای ایجادش چه بکنم

و نفهمیدم چطور اینقدر راحت و بدون کوچکترین دغدغه ای

بهش دست پیدا کردم!

یکی اینکه پسرکی که روزی سه چهار ساعت میخواست خونه ی پدرشوهرم باشه

و برای آوردنش به خونه همیشه ماجرا داشتیم،

الان دیگه نیم ساعت در روز رو هم به زورِ کلی وعده و جایزه از طرف اونها میره بالا!!

و دیگری اینکه بدون اینکه من عادتش بدم و یا حتی ازش بخوام

خیلی راحت شبها خودش میره و تو اتاقش میخوابه!!

چیزی که ماه آخر بارداری خیلی نگرانش بودم

و مدام خودمو سرزنش میکردم که زودتر از اینها برای جدا خوابیدنش کاری نکردم.


:)


+چگونه شکر این نعمت گذارم؟!

+این آخرین روزی بود که با پسرک ماجرا داشتم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۴
لوسی می

نظرات  (۷)

الحمدلله
پاسخ:
الحمدلله :)
:))

وقتی حرفمون نیاد مجبوریم فقط آیکون بزاریم( البته بذاریم موقع ارسال متوجه شدم که بزاریم نوشتم
این ربطی به پاس نداشتن زبان فارسی نداره  جز عادت شده اتفاقا اوایل که در متن پیام ها دوستان بجای ذ از " ز " استفاده میکردن من سعی میکردم که ازشکل درستش استفاده کنم اما چه کنیم که اون شکل نادرست بعدگذر زمان در من نهادینه شد :))
)
پاسخ:
:))
واقعا مثل اینکه اون پستم اثرگذار بوده ها! :))
۲۴ آبان ۹۴ ، ۱۸:۲۸ مهراد فروتن
الان پسرک می شه پسر بزرگ، سنجد می شه پسر کوچیک و مستر هم می شه همسرتون؟ 
بچه تا بچه اند بهترین نعمت ها الهی اند (البته وقتی بزرگ می شن هم هست اما تو کوچیکی یه چیز دیگه اند:D)
پاسخ:
بله دقیقا. خلاقیتی تو نامگذاریشون نداشتم متاسفانه! اما به شدت از پیشنهادات مخصوصا برای تغییر نام سنجد استقبال میکنم!
بله بچه ها بهترین نعمتهای خدا هستند.. البته نمیدونم تا کی! به این موضوع فکرنکرده بودم تا الان!
۲۴ آبان ۹۴ ، ۱۹:۳۳ مامان محمدمهدی
خب خداروشکر
پاسخ:
بله واقعا الحمدلله.
۲۴ آبان ۹۴ ، ۲۱:۴۰ مهراد فروتن
مستر که اسم جالبیه! دو مدل می شه خوند (مَستر و مِستر) که سه تا معنی مختلف می ده (استاد، ارباب و آقا) 
اسم بچه ها هم اگر می خواید بامزه باشه : پسر بزرگ وروجک و پسر کوچک فسقلی 
اگر می خواید جدی باشه : پسرم، پسرکم
اما در کل از اونجایی که هم خودتون هم خواننده های وبلاگ به این اسم ها عادت کردن یه خورده عوض کردنش سخته. 
پاسخ:
آره با مستر و پسرکم که مشکلی ندارم ولی برای سنجد این اسم رو نمی پسندیم! قرار بود عوض بشه که نشد و موند!
اما پیشنهاداتتون خیلی خوب بود. فکر میکنم به جای سنجد وروجک بگم بهتره! پسرک و وروجک!
خوبه خوشم اومد. از سنجد که خیلی بهتره :)
ممنون. خیلی.

دارم از دیروز واسه این کامنت با خودم کلنجار میرم:

یکی از دوستامون دو تا پسر داشت که دومی موقع پیش دبستانی رفتن اولی دنیا اومد بعد اولی هر چی مادرش تلاش میکرد نمیتونست از پس ش بر بیاد که بره مهد مقاومت عجیبی داشت

با یه مشاور که مشورت کردن گفتن این ری اکشن طبیعی واسه ای وضعیت چون میترسه بره و جایگاهی که به خاطر بچه دوم حس کرده با تهدید مواجه شده را از دست بده😐

پاسخ:
چرا کلنجار بری عزیزم؟ درسته خب! کاملا دلیلش همینه منم میدونم. ولی به این دلیل خوشحالم که میتونست اتفاق دیگه ای بیفته! پدرشوهر من به شدت هوای پسرک رو داره و من می ترسیدم که پسرک بخواد محبت و توجهی که احساس میکنه با حضور سنجد براش کم شده رو تو خونه ی پدربزرگش جستجو کنه که اونها هم شاید پایه بودند که این اتفاق بیفته و اساسی تامینش کنند، اما الحمدلله پسرک نرفت! اینطوری خیلی خیال من راحت تره! وگرنه کلا باید تربیت پسرک رو فراموش میکردم و به اونها می سپردمش!
الحمدلله
پاسخ:
همیشه در وقایع نامطلوب، چیزی وجود داره که باید به خاطرش شاکر بود! :)