ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1420.

دوشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۳۳ ب.ظ

بوی لواشک تو خونه پیچیده

و عجیبه که

حالم داره از بوی این خوراکی خوشمزه

رسماً به هم میخوره!




+یا این لواشکه یه چیزیش هست یا من!

+فکر کنم تا حالم بدتر از این نشده،

بهتره برم خاموشش کنم

و عطای لواشک رو به لقاش ببخشم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۵
لوسی می

نظرات  (۴)

لواشکت اگه شیرینه،خدمت برسیم;-)
پاسخ:
ملسه! یعنی به طرز عجیبی خوشمزه س! نه ترش نه شیرین!
من همیشه ترش درست میکردم اینبار خیلی به نظرم عالی شده. خدمت از ماست قدمتون روی چشم! :*
ناهار برنج درست کنم؟! :دی
شما شام وبذار
ما باآژانس اومدیم:-)
پاسخ:
خوش اومدین. چقدر دلم میخواست این کامنت واقعی بود :)
۲۶ آبان ۹۴ ، ۱۸:۴۸ مامان محمدمهدی
به به خانوم کدبانو😁
پاسخ:
بعله هم! :)
۲۸ آبان ۹۴ ، ۱۰:۱۱ سروش آسمانی
چرا؟
خوشمزه ترین هله حوله لواشک طبیعی (بدون اسید سیتریک) ان هم با طعم ملس مایل به ترشه.
اگر نمیخواهیدش آدرس بدم پستش کنید برامون؟
پاسخ:
نمیدونم چرا! وقتی داشت می پخت خیلی بوی آزاردهنده ای داشت! اما طعمش خوب شد خدا رو شکر.
قابل شما رو نداره :)