ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1422.

سه شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۳۸ ق.ظ

با پسرک قرار گذاشتیم که

اگر قبل از اومدن مستر اسباب بازی هاشو جمع نکنه

هرچی که من جمع کنم، برای یک روز میره بالای کمد!

روز اول که حیوون هاشو جمع کردم

گفت حیوونامو بده

گفتم من نمیتونم بدم، چون قراره تا شب بالا بمونه.

روز دوم؛ موقع اومدن مستر:

- الان وقت جمع کردن اسباب بازی هاست،

بدو بیا با هم جمع کنیم.

+ من خیلی کوچیکم! خسته میشم تو جمع کن!

- اگر من همه شو جمع کنم، مجبور میشم بذارمشون بالا ها!

+ اشکالی نداره، بذار، فردا باهاشون بازی نمیکنم!!!


:))


+تو ریخت و پاش اتاقش آزاده!

این تاکید برای جمع کردن ها، مربوط به جمع کردن هال پذیراییه!

+سخت نمیگیرم، حتی اگر یک دونه لگو یا آجر یا هر اسباب بازی ای رو خودش جمع کنه ازش قبول میکنم!!

هرچند سعی میکنم متوجه نشه که اینقدر کم همکاری کرده!

:)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۶
لوسی می

نظرات  (۸)

خواهرزاده منم، امین همینجوری بود
الانم که 10سالشه باز همینجوریه!
پاسخ:
وای! نگین که من همیشه باید کم بیارمو کوتاه بیام! :(
ینی درست شدنی نیست؟!
وای عزیزم میگم باحال :*** البته حرص ش واسه شماست
یاد بچه ی نزدیکم افتادم! (مثلا الان سکرت نوشتم ) اونم ادبیات و بلا بودنش همین جوره میگه :دی
پاسخ:
کم میارم!حرص نمیخورم!
آره واقعا تو سکرت گویی خیلی موفق بودی! افرین!
۲۶ آبان ۹۴ ، ۱۳:۱۴ مامان کوثر
بازهم ش جالب:) دقیقا همین اتفاق، دیشب برای ما هم اتفاق افتاد! و بعد از سه چهارساعت که هر ازگاهی تذکر دادم که کتابهاتو جمع کن (اخه خودش قبلا گفته بود میخام خودم جمع کنم، تو دست نزن)به این نتیجه رسید که خسته است، من جمعشون کنم
چ خوبه که قانون پذیره، ما گاهی حساس میشه همون لحظه دوباره میخادشون، و با یه ببشید انتظار داره مسئله مختومه بشه
رفتار منم مثل توه، سخت نمیگیرم:)))
راستی یه بازی قبلها ما انجام میدادیم جواب میداد(قبلها یعنی وقتی که هنوز براش جالب بود، الان دیگه جدابیتی براش نداره) بازی چی بره کجا؟ خیلی خوب بود، باهم همه چی رو جمع میکردیم
امتحان کن
پاسخ:
خب من اگه قانونی بذارم و بگم قانونه هرطور شده بهش پایبند می مونم! قانون هامون خیلی کمه ولی هرچی که هست محکمه! حتی گاهی مستر تو اجراشون تنبلی میکنه اما من اجازه نمیدم قانون رو زمین بمونه! ههههههههه!
هرچند جواب امروزش نشون داد که این قانون براش بی اهمیته و هیچ جنبه ی تشویقی و تنبیهی و بازدارنده ای نداره! :|
آره این چیزی که گفتی خوب بود امتحان میکنم.
۲۶ آبان ۹۴ ، ۱۳:۴۴ زهرا فاطمی
سلام
عالیه که سخت نمی گیری اما، یک روش هم هست که با بازی همه رو خودش جمع می کنه. مثلا ادای بلدوزر رو در بیاریم و بگیم حالا این بلدوزر چقدر جا داره اسباب بازی ها رو تو خودش بگیره و بندازه مثلا تو سبد؟ اصلا اسم جمع کردن اسباب بازی هم نمی یاریم. بازی بلدوزر شدن هاست. بعد دستاتون رو باز کنین مثل اینکه می خواین همه چی رو با خودتون ببرین جلو. حتی اگه خودش هم تو دستاتون بود مثل بلدوزر ببرین جلو و جمعش کنین.. همین کار رو باید از شما تقلید کنه و برای اینکه خودش بیشتر جمع کنه، خوبه بلدوزر شما خراب بشه یا دستش گیر کنه یا موتورش به تته پته بیافته. همه ی این ها و اشکالات بلدوزرتون هم با صدا و ادا اطوار باشه ها..
این کار رو انجام بدین بگین ببینیم جواب می ده یا نه..
قانون و تحکم جواب نمی ده. بچه تا 7 و 8 سال بیشتر باید ببینه.. اینکه می گم خودتون انجام بدین برای همینه. ببینه و با بازی کارها رو انجام بده.
پاسخ:
سلام. بسیار ممنون از پیشنهادتون. عالی بود. البته بازی هایی میکنیم با هم. مثلا جایی در وب دوستی از مورچه بازی خونده بودم که مثلا غذای مورچه ها اسباب بازی ها هستن. ولی پسر من موجود عجیبیه! راحت گول نمیخوره! باورتون میشه؟ هرکاری بخوام حتی با بازی انجام بدم میدونه هدف اخرش چیه! این پیشنهاد شما عالی بود ولی میدونم دو روز سه روز بیشتر جواب نمیده چون خیلی زود ته ماجرا رو می فهمه. مگه اینکه خیلی براش جذاب از آب در بیاد که ترجیح بده مدام تراکتور و بولدوزر بشه که هدف نامطلوبش رو بیخیال بشه، که امیدوارم بشه.
بسیار ممنونم اگر پیشنهادات دیگه ای هم داشتین واقعا ممنون میشم بهم بگین و کمکم کنین :)
۲۶ آبان ۹۴ ، ۱۷:۳۵ مهراد فروتن
خیلی عالیه که به پسرک مسئولیت می دیدید حتا اگر خیلی خیلی کوچیک باشه
پاسخ:
البته اگه بپذیره!
۲۶ آبان ۹۴ ، ۱۸:۳۶ مامان محمدمهدی
خواهر درگیریهات زیاده ها
خدا صبرت بده
وال لا من سر محمدمهدی تا اراده به جمع کردن میکردم ایشون جلوتر از من جمع میکرد .گاهی هم با یه چشم غره خونه عین دسته گل میشد
الان هم البته همینطوره
ولی از فاطمه کلا ناامیدم و حسم میگه مثل گل پسر شما خواهد بود و منم احتمالا باید کوتاه بیام همیشه و یا بیام بعدها پیشنهادات و اختراعات درج شده تو یادداشتهای شما و کامتهاشو بخونم:)*
پاسخ:
:((
واقعا این نتیجه ی تریبیت به خصوصی بود یا نتیجه ی ژن ایده آلی که تو وجودش قرار داره؟
تربیت بچه های دوم خیلی ساده تره چون بچه های دوم کاملا از بچه های اول الگو پذیری می کنن. شما الان خیلی خوش به حالته که اولی اینطوریه. الحمدلله.  به نظرم دومی هم خوب راه میاد باهات! ان شالله.
۲۶ آبان ۹۴ ، ۲۰:۵۰ همسر سید علی ...
سلام لوسی می جان خوبی ؟
استاد ما می گفتن تو خونشون یه سبد داشتن به اسم سبد آخ آخ ... و از بچه هاشون خواسته بودند که عکسهای علامت هشدار بکشن و بچسبونن به سبد ... 
قرارشون این بوده هرکس تو خونه حتی پدر و مادر وقت دارن مثلا تا زمان 10 شب همه وسایلشون رو جمع کنن وگرنه وسیله میره تو سبد آخ آخ و تا روز جمعه از توش در نمیاد ... وبرای در اومدنشم باید اون شخص صاحب وسیله یه کاری بکنه ... متلا اگر اون وسیله مال پدر خانواده بوده باید به ازای هر وسیله ای 1000 تومن بده یا اگه مال مادر خانواده بوده باید به ازای هر وسیله ای یه کار دیگه کنه یا بچه به ازای هر وسیله ای باید کاری انجام بده یا از چیزی محروم بشه ... و اگه اینکار رو نکنن وسیله همچنان در سبد آخ آخ می مونه ... البته مقید بودن اینجا مخصوصا از طرف پدر و مادر که اگه وسیله رفت اون تو حتما به قانونش پایبند باشن خیلی مهمه :)
البته به نظرم این نظریه ی پیشرفته نظریه شماست که انجام دادید :)
پاسخ:
سلام عزیزم. ممنون از به اشتراک گذاری نظرات و تجربه ها. بله فکر میکنم ورژن پیشرفته ی کارِ خود من باشه.. ولی جالب بود اسم گذاری روی سبد و جریمه ش که باید یه کاری بکنه. ان شالله به زودی اینم تجربه میکنم. هرچند فکر میکنم باید کمی بزرگتر بشه.
سلام
من بهش اجازه میدم تو پذیرایی بازی کنه اما فقط تو یک محدوده ی خاص، و قبل اومدن پدرش یا مهمان حتما جمعشون میکنیم باهم، موقع.جمع کردن انواع دردها میاد سراغش، اما ما کوتاه نمیاییم و به قول شما در حد جمع کردن چندتا وسیله و لگو ازش قبول.میکنیم  ،
منم از،شیوه ی محرومیت استفاده میکنم اما گاهی جواب نمیده و راحت قیدشو میزنه، مثل پسرک شما
پاسخ:
سلام به به چه عجب از اینورا! راه گم کردین؟
اینم فکر خوبیه تو محدوده ی خاص! باعث میشه کل خونه شلوغ نشه.
چطوری کوتاه نمیاین؟! چه باید کرد؟