ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1426.

چهارشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۱۰ ب.ظ

به نظرم خیلی فیض و سعادت میخواد

که در حق کسی یه کار خیری انجام بدی،

و امام حسین(ع) شخصاً ازت قبول کنند!



+بدون اینکه اصلا از امام خواسته باشی!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۷
لوسی می

نظرات  (۱)

۲۷ آبان ۹۴ ، ۲۳:۵۱ مامان محمدمهدی
چطوری میشه پی برد که امام علیه السلام قبول کردن؟!
پاسخ:
حقیقتش اینه که نمیشه پی برد!
ولی اینطور به دلم افتاد!
یادته که گفتم برنجهامو مادرشوهرم نجات داد؟
من تصمیم دارم اربعین نذری درست کنم،
یهو به دلم افتاد با همون برنجهای نجات یافته نذری بپزم!
بعد فکر کردم که از بس لطف مادرشوهرم به من در این رابطه خالصانه بوده که به دلم افتاده با زحمتی که ایشون کشیده نذری بپزم!
نمیدونم حسم اینطوری شد که لابد کارش خیلی خالصانه تر از این بوده که فقط برای کمک من باشه، بذار تو نذری امام حسین(ع) استفاده بشه!
خب اینطوری بهش نگاه کنی همچین نتیجه ای میشه گرفت!
هرچند که به این معنی نیست که نذری من پذیرفته میشه، به این معنیه که کار ایشون برای امام خرج میشه..
چون منم قبول دارم که نمیشه به حقیقت این امور پی برد.. تا یوم تبلی السرائر!