ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1429.

چهارشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۵۱ ب.ظ

پسرک روی زمین قل می خورد..



+این پست درخواستی پسرک بود!

خیلی بدقلقی می کرد

گفتم بیا ببین از تو چه چیزایی اینجا نوشتم!

بعد چند تا از خاطرات بدون بدآموزی رو که نوشته بودم از رو خوندم براش

کلی ذوق کرد از یادآوری خاطرات

و بعد اصرار، که بنویس:

پسرک(اسم خودش) روی زمین قل می خورد!

با همین الفاظ کتابی!

:))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۷
لوسی می

نظرات  (۳)

۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۹:۴۶ مهراد فروتن
بادکنک چیزی است که باد می شود :))))
پسرک قل می خورد :))))))

پاسخ:
:)
داره تمرین می کنه برا نویسندگی. از فردا روزی یک جمله میگه که مامانش ثبت کنه
پاسخ:
:)
خدا بشنوه ان شالله!
نویسنده شدنش رو دوست دارم!
از اون مدل آرزوهاییه که خودم بهش نرسیدم بچه هام برسن! :))
این پسربچه ها خیلی بامزه ان اصن حرف ندارن:))پسرخاله من اونم فک کنم سه سالشه اره سه سالشه اذر سه سالش تموم میشه...
من عاشقشم شیطون شیطوناااا..بعدکه باهات کارداره میاد خودشو لوس میکنه میاد اسممو باخانوم صدامیکنه بامحبت مهربون ولی اعصابشو خرد کنم اسممو نصفه میگه میزنتم میگه بویوخونتون:))))
خیلی هم دوست داره موهای منو ببنده کلیپسمو ببینه میاد از دستم میگیره بعد بایه حس ذوق زده وخجالت زده ای میزنه به موهام میره:دی
پاسخ:
پسر منم همین آبان سه ساله شد :)
:)) عجب بلاییه. مخصوصا تو اسم صدا زدن! :))
ماشالله خدا حفظش کنه.