ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1431.

پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰ ق.ظ

همین الان 27 ساله شدم!

:)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۸
لوسی می

نظرات  (۹)

۲۸ آبان ۹۴ ، ۰۰:۱۵ مامان محمدمهدی
مبارکه
پاسخ:
سلامت باشی :)
ممنونم :)
مبارک باشه تولدتون :))((:
پاسخ:
ممنون از شما :)

جیغ و دست و هورا🎂


پاسخ:
:)
ممنوووووووون!
پیر شی جوون
پاسخ:
قربونت ماااادر! :)
۲۸ آبان ۹۴ ، ۱۰:۰۱ سروش آسمانی
عرض زندگی تان با کیفیت باشه.
بچه منم در همین موقع 1 ماهه شد.
پاسخ:
متشکرم.
آخی! به سلامتی خدا حفظش کنه.
چقد یه هویی!!!
جاخوردم:(
مبارکه

پاسخ:
وا! چرا؟ شما که قبل از همه فهمیدی که! این الان تیکه بود یا جدی؟!
مرسی عزیزم :*
تبریک
پاسخ:
ممنون :)
تولدگذشتتون مبارک !
پاسخ:
ممنونم عزیزم :*
به به
به شدت مبارکه
پاسخ:
متشکرم :)