ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1453.

جمعه, ۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۲ ق.ظ

وقتی خانم منشیِ مطب دکتر

فکر میکنه که من خواهر مسترم نه خانمش

چون به نظرش

اصلا بهم نمیاد دو تا بچه داشته باشم!


:دی


+کلی چاق شدم!

+بعد مستر نتیجه گرفت که

این یعنی اینکه من تا الان خیلی خوب ازت مراقبت کردم!!


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۶
لوسی می

نظرات  (۶)

نتیجه مسترتون از همه بهتز بود
قدر مسترتونو بدون!!
;)
پاسخ:
:))
بعله! چشم.
:)
۰۶ آذر ۹۴ ، ۰۱:۲۵ مامان محمدمهدی
نتیجه گیریشون تو حلقم:)
پاسخ:
:))
بعله! سوء استفاده از شرایط!
۰۶ آذر ۹۴ ، ۰۷:۳۷ مهراد فروتن
خدا برای هم حفظتون کنه. 
پاینده باشید.
چیزی نشده بود که؟

پاسخ:
متشکرم. نه الحمدلله همه چی خوب بود! کلا دکتره گفت بچه ی زیر یک سال با این افتادن ها چیزیش نمیشه!
:)
ممنون از پیگیریتون
۰۶ آذر ۹۴ ، ۱۷:۲۰ کوثر متقی
خدا را شکر که چیزی نبود چه جالب بوده حرف دکتر

+منشی ها موجودات با حالی هستن
+فکر کنم بیبی فیس هستی :)
پاسخ:
آره جالب بود :))
نه بیبی فیس نیستم! خوب موندم خواهر! خخخخخ!
راستش به آی کیوی منشیه بیشتر شک کردم تا خوب موندن خودم! :دی
ولی در هر حال نظرش رو دوست داشتم اونم جلوی مستر!!
۰۶ آذر ۹۴ ، ۱۸:۴۰ مهراد فروتن
خب خدا رو شکر 
:)
پاسخ:
:دی
نتیجه گرفتنشون حرف نداره:))))
پاسخ:
:))
بعله دیگه! اقایون اینطوری ان!