ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1471.

يكشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۵۷ ب.ظ

پسرکی که هنوز نیومده

درگیر آزار سنجد شد

و چون مورد عتاب من قرار گرفت

شروع کرد به خودزنی

منم در نهایت نامردی

گفتم برو بالا تا وقتی که بابا بیاد!


:(


+جدی جدی من اعصابم ضعیف شده..

تحمل ندارم.. و دیگه صبور نیستم. :(

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۸
لوسی می

نظرات  (۶)

پسرک بلا است شیطون بلا:)
شاید دلمان گرفت..شاید ها:)الکی گرفت..:)شاید...
پاسخ:
آره بلاست و من هم کم تحمل شده م این روزها..
۰۸ آذر ۹۴ ، ۲۰:۰۲ مامان محمدمهدی
حق داری
پاسخ:
وای خدا! یعنی واقعا تو به من حق دادی؟؟! باورم نمیشه :دی
خیلی کار سختی ِ خب .
پاسخ:
:((
۰۸ آذر ۹۴ ، ۲۱:۴۴ ملکه بانو
سوره عصر رو زیاد بخون
موقع درست کردن غذا هم یاصبور زیاد بگو
اللهم افرغ علینا صبرا هم توی قنوت
پاسخ:
ممنون از توصیه های قشنگت.
درمورد پستت سکوووووووووووووت میکنم
من تا ظهر انلاینم، انشاالله
پاسخ:
عجب سکوت معناداری! هههههههههه!
باشه.
۱۴ آذر ۹۴ ، ۱۳:۱۴ مامان محمدمهدی
اوا
یعنی من اینقدر ناحقی کردم درحقت:)))
پاسخ:
چی بگم والا! :دی