ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1473.

دوشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۴ ق.ظ

دخترک زیر آسمان بی ابر بهار، می دوید و شادمانه می چرخید. پروانه ها در معیتش می رقصیدند.. خنکای بهار و نم باران به صورت دختر سیلی می زد اما او دلش گرم بود به نگاه پسرکی که با لبخندی محو بر چهره، او را که کم کم دور و دورتر می شد، مهربانانه تماشا می کرد..،  برای او لبخند پسرک عمیق ترین شادی دنیا بود؛ برگشت. به پسرک نگاه کرد که اکنون روی زمین نشسته و زانوها را در آغوش گرفته بود آنچنان گویی در رویایی نزدیک محو شده است..دست پسرک را گرفت و او را به رقصی دو نفره در معیت پروانه ها  برروی چمنهای خیس دعوت کرد..

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۹
لوسی می

نظرات  (۳)

۰۹ آذر ۹۴ ، ۱۰:۵۶ مامان کوثر
:* به توان n
پاسخ:
:)
قربان تو :*
۰۹ آذر ۹۴ ، ۱۱:۰۱ مامان کوثر
راستی رقص هم بلدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هنرها رو کم کم رو میکنی؟:)
پاسخ:
:))
واقعا نه! بلد نیستم! موزیک رو گوش بده متوجه نوع رقص بشی :دی
موزیکش قشنگه. دوستش دارم :)
این اهنگو دانلود کن، من اخیرا دوستش میدارم
احتمالا حس گذارست
ماه و ماهی از حجت افشار زاده
ببین الان اگه همسرمحترم گیر نداده بود برات خودم میفرستادم:))
پاسخ:
من امدما تو نبودی! آنلاینی که ولی نیستی.
دارم دانلود میکنم. مرسی