ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1477.

چهارشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۰ ق.ظ

دیشب فکر میکردم که وضعیتی که جهان به سمتش میره

از نظر تکنولوژیکی یا حتی تفکرات سیاسی و اجتماعی

کاملاً در جهت زمینه سازی ظهور منجی است.

این جامعه ی جهانی که ما به راحتی ازش صحبت میکنیم

و این ارتباطات جهانی که باعث شده خیلی راحت با هر نقطه ای از جهان مرتبط بشیم

در جهت ظهور منجی و حکومت جهانی بسیار نقش تسهیل کننده داره.

و حکومت جهانی و نزدیکی ملتها در این روزگار کاملا قابل درک و باوره.

درحالی که در گذشته آیا میان ملتها اصلاً ارتباطی وجود داشت؟

مثلاً اگر منجی موعود 100 سال پیش ظهور کرده بود(مثلا در زمان قاجاریه)،

مردم جهان چه درکی از حکومت جهانی داشتند؟!


:)


+اللهم عجل لولیک الفرج


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۱
لوسی می

نظرات  (۵)

کاش اقا زودتر بیاد...
پاسخ:
الهی آمین.
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
آمین.
۱۱ آذر ۹۴ ، ۱۱:۰۱ مهراد فروتن
آمین
پاسخ:
آمین
نظرت قبول :-*
پاسخ:
:)
۱۴ آذر ۹۴ ، ۱۳:۰۳ مامان محمدمهدی
آمین آمین
پاسخ:
آمین :)