ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1508.

سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۴ ب.ظ

همین الان،

یه برنامه امتیاز دهی روزانه برای خودم نوشتم!

سه روز امتحانی انجامش میدم،

اگر اوکی بود و برنامه مشکل نداشت،

امتیازی زندگی می کنم

بلکه هر روزم بهتر از دیروزم بشه.



+اگر یک ماه متوالی امتیازات هرروزم بیشتر مساوی دیروزش بود،

مدلسازی ژیومگ رو برای خودم میخرممممممم!

:دی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۷
لوسی می

نظرات  (۶)

اتفاقا کار بسیار خوبیه
به شرطی مستداوم باشه 
حتی خودشم میتونه محرکی برای بهتر عمل کرن باشه

راستی پسرک ها خوبن انشالا؟
اهان یهو یادم اومد پایان نامه به کجا رسید؟؟
پاسخ:
آره دقیقا. نکته ی برنامه ریزی و فایده ش فقط به ادامه دار بودنشه.
حالا جایزه که تعیین کنی میتونی امیدوار باشی.
برنامه م رو فعلا که خیلی دوست دارم!
الحمدلله خوبن.
هیچ جا! :(
اتفاقا تو برنامه جایی برای پایان نامه هم باز کردم :دی
۱۷ آذر ۹۴ ، ۲۱:۱۵ مامان محمدمهدی
وا تو سخت نوشتی یا من خنگ شدم
توضیح بیشتر لطفا 
جایزه تو هم بگو چیه دقیقا
پاسخ:
کجاش سخت بود؟
من یه برنامه ی امتیاز دهی روزانه برای خودم نوشتم که توش همه ی کارهایی که لازمه و یا دوست دارم که روزانه انجام بدم یادداشت شده، بعد در ازای انجام دادن و انجام ندادنش با توجه به اهمیتشون و وضعیت انجام، امتیاز مثبت و منفی میگیرم! بعد اینها رو جمع میکنم میشه امتیاز روزانه م!
نمیدونم کسی اینطوری برنامه داشته تا به حال یا نه اما من از ایده م خیلی حال کردم! هه! تازه نشستم امروز برنامه ی جمع بندی و امتیازات رو هم نوشتم! دوستش دارم :دی

+مگ مغناطیسی که بازی بچه هاست شنیدی؟ گوی و میله و اینها داره که همه ش آهنرباست. ژیومگ ورژن پیشرفته شه! کاملا میشه باهاش مدل سازی ساختمانی کرد مثلا میشه باهاش برج درست کرد و هرچیزی! آهنرباهای قوی و تعادل بسیار خوبی داره. همیییییییییییشه دلم میخواسته از اونا بخرم اما مستر تصورش بر این بود که مال بچه هاست! کلا بازی های فکری و ساختنی خیلی برای مستر جالب نیست ولی برای من پر از هیجان و لذته! واسه همین شده جایزه م! خدایی برای دست یافتن بهش انگیزه دارم! مستر هم قبول کرده که اگر موفق شدم برام بخره! هه!
۱۸ آذر ۹۴ ، ۰۳:۰۱ مامان محمدمهدی
آره نه تنها دیدم که م م از هر دو مدل بزرگ و ریزش هم داره یه دوره طولانی هم سرگرمشون بود اساسی و حالا که نوشتی فهمیدم اسمشونو
راستی کجان؟ چندوقته ندیدمشون؟!!!!!!
پاسخ:
من خودم خیلی از اونا دوست دارم! برای خودم میخرم نه پسرک! ولی اگر بخواد میتونه باهاشون بازی کنه :دی
تو مغازه ها دیدم من! البته نه مغازه های هرجایی، مغازه های بزرگ که همه جور اسباب بازی ای از کودک تا بزرگسال دارن :)
۱۸ آذر ۹۴ ، ۱۰:۰۹ مامان محمدمهدی
آی کیو جان منظورم مال محمدمهدی کجاست؟ چندوقته تو خونه و دم دست ندیدمشون:)))
البته نصف شب که پیامو بهت دادم پاشدم دنبالشون گشتم و یافتشون کردم:))
پاسخ:
:))
خب چرا از من می پرسی! :))
راستی حالا که داریش واقعا این مگنتش اونقدر قوی هست که مثلا بشه باهاش پل درست درمون ساخت یا نه مثل کوچک هاش ولو میشه؟!
۱۸ آذر ۹۴ ، ۱۱:۲۵ مامان محمدمهدی
اهن رباهاش خیلی خیلی قوی و جونداره شاید مدلای مختلفش هست که بشه باهاشون پل ساخت ولی اینی که ما داریم چون سراشون گرده بعید میدونم.حالا اگه خونه رفتم امروز عکسشو میگیرم واست میفرستم
شماره تو که ندارم البته
پاسخ:
آره دستت درد نکنه. حالا یه طوری میگم که برام بفرستی! :دی
اگه آهنرباش جون دار باشه سرگردها هم رو هم وامیسته!
میشه باهاش یک مکعب درست کرد؟ یعنی مکعبه صاف واسته رو زمین و کج نشه و نریزه.
۱۹ آذر ۹۴ ، ۱۱:۰۷ مهراد فروتن
یه همچین امتیاز دهی ای رو من به شکل سالیانه انجام می دم از سال 89 این کار رو شروع کردم و واقعا جواب می ده 
حتما این کار رو ادامه بدید خیلی خوبه.
پیشنهاد می کنم هدف گذاری های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت داشته باشید؛ خیلی جالب می شه اگر ادامه بدید،انگار خودتون دارید با خودتون رقابت می کنید.
پاسخ:
آفرین :)
خب اینکه سالانه باشه یا روزانه یا هرچی، بستگی به خود برنامه داره!
مثلا من که یک بخش از برنامه م تاکید بر نمازهای روزانه ست خب طبیعیه که روزانه بررسی کنم تا نتیجه ی بهتری بگیرم
احتمالا برنامه ی شما کلی تره!
البته با این کامنت شما من هم تصمیم گرفتم برنامه رو هفتگی کنم!
با جمله ی آخر بسیاااااااار موافقم.. رقابت با خود! انگیزه م که الان به طرز جالب توجهی زیاده!
ان شالله که بمونه.