ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1509.

سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۵:۳۹ ب.ظ

به نظرم بابت این پست عذرخواهی لازم شدم!

من اصلا منظورم این نبود که قدردان بودنتون و خوندنهاتون نیستم

اتفاقا بی نهایت ازتون ممنونم که منو میخونین و ذیل پستهام تجربه و پیشنهاد میدید

من فقط نگران شدم که مبادا حالا که هیچ چیزی برای ارائه به شما در این وب ندارم

مدیون بودنتون در کنار خودم باشم..

دلم نمیخواست یک طرفه از حضور شما لذت و سود ببرم.

اما گویا عده ای سوء تعبیر کردند

که صمیمانه ازشون عذرمیخوام.

همین!

:(

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۷
لوسی می

نظرات  (۸)

۱۷ آذر ۹۴ ، ۱۸:۱۶ دختر مهربون
این مطلبو بعد کامنت من گذاشتین؟من منظور بدی نداشتما!
اتفاقا از این که نویسنده برا مخاطباش احترام و ارزش قائل باشه و بخواد بدونه چرا خونده میشه خیلی خوشحال میشم این یعنی اینکه فقط به خودش فکر نمی کنه و در نوشتن بیشتر توجه می کنه و ارزش مطالبش بیشتر میشه.
راستش خوندن زندگی و تجربیات دیگران و اطلاع پیدا کردن از دنیای اونا از طریق وبلاگ ،کتاب و ....... برای خود من جالبه یه جور جامعه شناسیه بدون اینکه بخوای کتابای قطور جامعه شناسی و روان شناسی و بخونی.

 در مورد وب شما یکی اینکه از نوع نوشتنتون(نوشتن کوتاه و رسا ) خوشم میاد ،دو اینکه میتونم احساسات و افکار یه آدم دیگه توی سن و سالای خودم ولی با شرایط دیگه رو از نزدیک لمس کنم والبته شاید دلایل دیگه هم باشه نمیدونم فعلا همینا به ذهنم اومد.
پاسخ:
آره بعد از کامنت شما گذاشتم اما نه به خاطر کامنت شما! به خاطر چند کامنتی که با این حالت که از حرف من دلخور شدند پیام گذاشتن.
من متوجه منظور شما شدم! نه اصلا بد نبود :) خیلی هم خوب بود.
بله درست میگین اینم یه نوعی از جامعه شناسیه! اتفاقا منم فکر کردم که برای آقایون خوندن وبم بد هم نیست! می فهمن ما خانم ها گاهی چطوری به زندگی نگاه می کنیم!
ممنونم از حسن نظرت.
 اخ اخ !!
چرا شما خانما اینجوری هستید 
سریع عذرخواهی 
ببخشید

یه چیزی نوشتی مانم فهمیدیم منظورتون چیه!
اینکه وقتمون رو برا مطالبتون میذاریم نگرانید که یه وقت گناه نباشه که به عبارتی به بطالت میگذره
اما اینطور نیست
حداقل شما اگه وبلاگتون حکم تفریح داشته باشه برا یه نفر، باز باید خداروشکر کنید که موچبات تفریح سالم رو فراهم کردید
الان شما دارید کار مسولان فرهنگی رو میکنید :))))
پاسخ:
نمیدونم چرا ما خانم ها اینطوری ایم! :دی
اما نه من تو زندگی خودم شاید اینطوری باشم اما تو دنیای مجازی و فضای کاریم اصلا اینطوری نیستم!
ولی در مجموع دل شکستن برام سخته! دلم نمیخواد کسی برداشت سوئی بکنه اونم وقتی که کاری نکرده بوده که من بهش بتوپم!
متشکرم از دیدگاه مثبتتون به این وب! :))
وقتی مسئولین کم کاری می کنند ما باید دست به کار شیم دیگه!!
اتفاقا وبم برای آقایون بد نیست! میتونن نگاه یک خانم درگیر زندگی رو بهتر متوجه بشن!
خب چالشی بود تا محبوبیت  خودت و وبتو بسنجی :))
پاسخ:
هههههههه! آره انگیزه مو دریافتی؟! خخخخ!
۱۷ آذر ۹۴ ، ۱۸:۵۲ مهراد فروتن
قطعا ما اگر از خوندن این وبلاگ لذت نمی بردیم نمی خوندیمش 
این خیلی بدیهی 
:)
پاسخ:
بله اینم حرفیه. ممنونم.
۱۷ آذر ۹۴ ، ۲۱:۱۶ مامان محمدمهدی
قبول میکنیم ازت
حالا بقول محمدمهدی میخند:))))
پاسخ:
عه! مگه تو هم از اونا بودی که دلخور شدن؟! :|
اوکی می خندم! :دی
۱۸ آذر ۹۴ ، ۰۲:۵۹ مامان محمدمهدی
نه وال لا
پاسخ:
:)
بعله میدونستم :)
باااااااااااااااااز من هستم ولی تو نه:((((((((((((
پاسخ:
آمدم آغوش خود را باز کن! :دی

سلام.

هیچ عملی را از انسان سراغ دارید که اثری از خودخواهی نداشته باشد...؟

پاسخ:
سلام.
خب تا منظورتون از خودخواهی چی باشه! اگر وجهه ی منفی خودخواهی رو میگید که بله من زیاد سراغ دارم
معمولا رفتارهای مادرانه و پدرانه کاملا از این دست هستند! البته "معمولا" نه همیشه!
ولی اگر منظورتون حب نفس باشه که یک غریزه است نمیدونم! بعید میدونم! :)