ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1510.

چهارشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۴ ق.ظ

امروز صبح بسته ی پستی خرید اینترنتیم اومد :)

من هم با معایب ناشی از خرید اینترنتی مواجه شدم.

چون اگر به صورت زنده و حضوری میدیدمش

نمی خریدم!


:|


+البته اصلا پشیمون نیستم :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۸
لوسی می

نظرات  (۱۰)

در زمینه خرید اینترنتی خیلی کم تجربه م :/
خوبه باز پشیمون نیستین :)
پاسخ:
آره منم این اولین تجربه م بود.
پشیمون نیستم چون واقعا همونیه که عکسش بود
و منم دوستش داشتم که خریدم.
ولی ابعادش کوچکتر از حدیه که تصور کردم!
نصف اون چیزیه که فکر کرده بودم!! :|
۱۸ آذر ۹۴ ، ۱۱:۳۶ مامان محمدمهدی
قرار بود مفصل توضیح بدی راجع این خرید اینترنتیت اعم از اینکه چی هست چند گرفتی از کدوم سایت نحوه ارسال و از همه مهمتر عکسش و ...
پاسخ:
گفتم اگه راضی باشم میام میگم! هه! راضی نبودم دیگه!
باشه میگم به پیوست در ادامه مطلب :)
چی بود؟؟؟خیل پول داده بودی؟؟اره حقم داری:|
پاسخ:
میام میگم :)
نه خیلی نبود ولی سایزش کوچکتر از حدتصورم شد! خیلی کوچکتر!
البته مشکل از خودم بود چون سایز رو هم تو سایت زده بودا! من دقت نکردم! :(
۱۸ آذر ۹۴ ، ۱۵:۱۹ دختر مهربون
سلام
خواهر منم چند ماه پیش اینترنتی یه گوشی خرید ولی فک کنم راضی باشه.
با اجازه لوسی می جان میشه دوستانی که اینجا کامنت می ذارن آدرس وب هاشون رو هم بنویسن.
پاسخ:
سلام. خدا رو شکر که راضیه. منم اصلا ناراضی نیستم ولی نمیتونم بگم راضی ام.
چرا اجازه ی من؟ اجازه ی خودشون! :)
۱۸ آذر ۹۴ ، ۱۶:۰۰ مامان محمدمهدی
قشنگه
خوشمان آمد که یکی ازش بخریم
شاید سایزهای بزرگتر هم داشته باشن!
پاسخ:
آره خوشگله :)
اول میخواستم دوتا بخرم، یکی این برای پسرک و یکی هم مدل کیتی برای خودم که خرت و پرتهای اضافه ی اتاقم رو بریزم تو همین!
بعد که اومد، دیدم اینقدر کوچیکه خدا رو شکر کردم که دو تا نخریدم.
اما الان فکر میکنم کاش دو تا میخریدم تو عمل انجام شده قرار میگرفتم و همه ی اسباب بازی های اتاق پسرک رو جا میدادم توشون!
هه!
نمیدونم. این مدل که نداشت!
ولی شاید بعداً بیارن یا بیرون داشته باشن.
:)))ذهنم تا کجا رفت:/
اصنم منحرف نیستم:/
پاسخ:
:))
اتفاقا تخمینت خیلی برام جالب بود :))
بابا دیگه اینطوری هم نیستم که برای اولین خرید چنین چیزهایی سفارش بدم! :))
ما نیز گوشی از دیجی کالا خریدیم و راضی ایم:)
تاخیر داشتن ولی خب همین که شب خریدیم فرداش آوردن خیلی خوب بود دیگه:)
تازه کاغذ کادو هم واسش سفارش داد همسر:))
پاسخ:
وای چه کار قشنگی از جانب همسر :)
نه دیگه! خودش گفته که اگر بعد از ساعت سه بخرین فرداش میارن!
طفلی ها تاخیر نداشتن که! :|
آخی خوشگله:) مبارکش باشه! یه دونه دیگر بخر که هدفت تامین بشه:))))))))
پاسخ:
مرسی عزیزم.
آره تو جواب مامان محمدمهدی گفتم که چه بر سر دو تا بودنش امد!
راستش فعلا که زورم میاد یکی دیگه بخرم! :دی
مبارک باشه :))
پاسخ:
سلامت باشی :)
آخه بازه آوردنش رو می شد تو سایت مشخص کرد. ولی دیرتر از اون ساعت آوردن! برای همین گفتم تاخیر داشتن:)
پاسخ:
آها! آره میشد معین کرد :)
حواسم به این قسمتش نبود :)