ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1511.

جمعه, ۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۳:۱۲ ب.ظ
مستر و بررسی موشکافانه ی یک تصویر!

+امروز کلی به حقیقت این تصویر،
و روانشناسی طراحش خندیدیم :)





موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۰
لوسی می

نظرات  (۸)

:))) بامزه بود:)
پاسخ:
:دی
حقیقت داشتنشه که بانمکش میکنه! :))
:)))))

قد حرص میخوریم ما :/
پاسخ:
والا!
۲۰ آذر ۹۴ ، ۱۶:۱۳ مهراد فروتن
جالب بود 
البته در مورد من دوش آب یخ کار سیگار رو انجام می ده: )
پاسخ:
:)
منظورش بی تفاوتی آقایونه! که هر اتفاقی هم بیفته به هم نمیریزن!
لزوما سیگار رو بیان نمیکنه.
حالا شما ان شالله متاهل بشین بعد از همین دوش آب یخ هم بی نیاز میشین!
اخی
وقت ما تعادل نداریم:/
پاسخ:
:))
چقدر عکسش با واقعیت نزدیک بود :))
پاسخ:
:))
آره خدایی :))
۲۰ آذر ۹۴ ، ۲۰:۱۰ ملکه بانو
دقیقا
چقدر الکی حرص میخوریم
پاسخ:
نمیدونم چرا آخه! :(
۲۰ آذر ۹۴ ، ۲۲:۵۴ مامان محمدمهدی
چی بگم
الان بگم که در مورد من صادق نبید چشم وخورم:))))) (چشمک)
پاسخ:
آره چشم میخوری خواهر! اینو هرجایی نگو! :)
چی شده امشب برره ای شدی؟!

مراحل یک تا یازده برای آقایان صرف فعل و انفعالات سپید شدن یک تار مو می شود...

کمی زوم کنید احتمالا در عکس پیداست...

آمار مرگ زودتر آقایان نسبت به همسرجانشان باز گو کننده ماجراست...

پاسخ:
:))
البته این ربطی به آمار مرگ زودتر نداره!
شایدم داره! نمیدونم والا!