ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1525.

سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۲ ق.ظ

هیک هیک شده!!



+یک اصطلاح پسرک که فقط خودش و من می فهمیم یعنی چی!

غیرقابل ترجمه ست چون در زبان فارسی برای این موضوع لغتی تعریف نشده!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۴
لوسی می

نظرات  (۴)

نمیشه یه جوری توضیحش بدین؟
جالب شد :)
پاسخ:
چرا میشه!
یکم گواش رو با انگشت روی یک کاغذ می مالیم
بعد کاغذ رو تا میکنیم یا مثلا یک کاغذ دیگه روش میذاریم
بعد که کاغذ بالایی رو جدا کنیم این رنگهای گواش یه جوری برجسته میشه (انگار می چسبه به کاغذ بالایی و وقتی جداش می کنی یه حالتی میشه)
که پسرک بهش میگه هیک هیک شده!! :|
نمیدونم چطور توضیح دادم متوجه شدی؟
وای انقدازین اصطلاحات ابداعی بچه ها خوشم میاد:))
پاسخ:
:))
آره من هم :)
مهم هم همینه که خودت متوجه میشی:)
پاسخ:
:))
منم اولش نمی فهمیدم. تازه کلی فکر کردم چی رو داره اینطوری میگه! که بعد نشونم داد فهمیدم کلا کلمه اختراع کرده.
البته انصافا فرهنگستان در بیان واژه ای برای اون منظور کوتاهی کرده ها! پسرکم فهمید اونا نفهمیدن! :دی
۲۴ آذر ۹۴ ، ۱۸:۵۴ مهراد فروتن
هیک هیک :))))))))))))))))
چقدر این پسرک خوبــــــــــــــــــــه :))))))))))))))))))
ماشالله 
پاسخ:
:)
ممنون لطف دارین :)