ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1527.

چهارشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۷ ب.ظ

مستر که برای سنجد آواز میخونه

سنجد هم همزمان با مستر

شروع میکنه به همخوانی

و درآوردن صداهای ممتد!

:)


+وقتی مستر به بخش چهچهه زدن برسه دیگه سنجد کاملا قهقهه وار میخنده!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۵
لوسی می

نظرات  (۳)

عزیییییییییزم
:))))
خدا حفظش کنه
پاسخ:
مرسی  عزیزم :*
۲۵ آذر ۹۴ ، ۲۲:۳۱ مامان محمدمهدی
:))
پاسخ:
:)
چه هم خوانی ما را یاد آواز استاد "ناظری" و پسرش "حافظ "خوان  انداختید...
+هر دو در پناه خدای خوبی ها باشند،
+حالمان زلال شد با پست پدر و پسر آواز خوان.
پاسخ:
:)
واو! واقعا ذهنتون تا اونجاها رفت! :دی
خب خوبه. ما هم امیدوار شدیم با این کامنت شما :)