ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1529.

چهارشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۱ ب.ظ

تصمیم گرفتم سبک زندگیمو تغییر بدم

من واقعا یک خانه دار نیستم!

و قرار نبوده باشم!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۵
لوسی می

نظرات  (۶)

یعنی چی؟!
پاسخ:
چی یعنی چی؟!
خب من قرار نبوده خانه دار باشم!
نباید به خانه داری خو بگیرم :)
واقعا توضیح اضافه تری ندارم که بدم!
۲۵ آذر ۹۴ ، ۲۲:۳۴ مامان محمدمهدی
از خداتم باشه که ملقب بشی به خانه دار
وال لا:))))))
پاسخ:
:))
خب منظورم اینه میخوای چیکارکنی؟!:)
پاسخ:
ببین دارم به خانه داری عادت میکنم.
میخوام یه شغل درون خانه ای برای خودم دست و پا کنم،
یا یک برنامه ی بلندمدت دوساله برای خودم بریزم
که بعد از دو سالگی سنجد ان شالله به نتیجه برسه.
این مدت نمیخوام همه ش به بچه داری و خانه داری صرف مشغول باشم.
چه تصمیمی خوبی و البته امیدواریم که موتور محرکه ی یک تصمیم،بی تصمیمی یا رکود نباشد...
انگیزه ها معجزه می کنند.
موفق باشید.
پاسخ:
ان شالله ممنونم.
۲۶ آذر ۹۴ ، ۱۱:۵۶ ملکه بانو
من برعکس کاملا عاشق خونه بودنم
البته کاری مفید در کنارش برای پویایی لازمه
موفق باشی ان شاء الله
پاسخ:
آره منظور من هم همون پویایی بود نه کاری مثل کارمندی.

این پست چقدر خوب نوشته شد یجورای حس خوب گرفتم 
مخصوصا قسمت
"و قرار نبود خونه دار باشم"
امیدوارم به خواسته ذهنیت برسی

پاسخ:
چه خوب :)
ممنون عزیزم. ان شالله برای شما هم.