ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1531.

چهارشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۰ ب.ظ
و ماجرای خونه ی ما!
میشه دعا کنین هرچی خیره برامون پیش بیاد؟!
من که خیلی دلم روشنه.
:)

+تنکس إ لات.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۵
لوسی می

نظرات  (۴)

انشاالله
میشه توام برامن خیلی دعا کنی؟!:)منم دلم روشنه
پاسخ:
ممنونم.
بله چرا که نه!
ان شالله که هرچی خیره.
به علاوه ی عاقبت بخیری :)
۲۵ آذر ۹۴ ، ۲۲:۵۱ مامان محمدمهدی
مگه نخریدید اونموقع؟!

پاسخ:
چرا خریدیم!
حالا میخوایم بفروشیم یکی دیگه بخریم!
سرخوشی به تمام معنا! :دی
ان شاءالله هرچی خیره و به صلاحتون هست همراه با عافیت نصیبتون بشه!
پاسخ:
ممنونم :)
برای شما هم همینطور ان شالله.
می گن برای دعا کردن باید مختصاتت دقیق باشه مثلا خدایا من یه خونه می خوام دو خوابه ،طبقه ی اول،دور از قوم ظالمین(خانواده ی شوهر جان) اینطوری زودتر بر آورده می شه....می گن....
+الخیر فی ما وقع.
پاسخ:
واقعا؟ شاید میخوان خودت لااقل بدونی که چی میخوای! وگرنه بعید میدونم اثری روی استجابت حق تعالی داشته باشه.
ممنونم. ان شالله.