ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1535.

پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۵۱ ب.ظ

من،

اخذ بورس دکترا

و یک عدد مستر ضدحال!

:(

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۴/۰۹/۲۶
لوسی می

نظرات  (۶)

۲۶ آذر ۹۴ ، ۲۱:۰۴ مهراد فروتن
جدی، بورس دکترا گرفتید؟!!!!!!
واو، تبریک ... خیلی تبریک 
از کجا بورس گرفتید؟

پاسخ:
ممنون از ابراز احساساتتون! اما نه! هنوز نگرفتم!
داشتم میگرفتم که مستر کلا زد زیرش! :(
البته بورس مستر سریعتر از من داشت روندش پیش میرفت.
کلا هیچی شد دیگه! همه چی صفر شد!
گفت من پایه نیستم بریم.. هه!
مرد است دیگر...
یک روز دوست دارد تمام خوشبختی و آینده ی فرزندان و موفقیت را به خاطر مامانش اینها بریزد دور...
+البته مستر جان احتمالا در خشت خام می بیند آنچه را که ما در آینه نمی بینیم.
+از قدیم گفتن صلاح مملکت خویش...
عذرخواهی از خانوم لوسی می و مستر جان اگر گاهی به شوخی چیزی می نویسم،آدم ها با تجربه های هم گاهی همذات پنداری می کنند.
پایدار باشید.
پاسخ:
بعله مرد است دیگر!!
خوب توصیف کردید! هه!
نه راحت باشید اینجا همه چیز و همه کس بی سانسوره! :)
۲۶ آذر ۹۴ ، ۲۳:۳۹ مامان محمدمهدی
کلا مسترها ضدحالن:)))
ولی ناراحت نباش بنظرم کار درستی کردن
بقول همسرم به قول و فکر و نظر و کارهاشون باید اعتماد داشت چرا که بهتر از ما موقعیت سنجی میکنن و تصمیم گیری و عمل: دی
پاسخ:
آره واقعا.
به نظرم مستر ریسک پذیر نیست زیاد..
۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۱:۵۳ مهراد فروتن
عجب! 
هرچی خیره ان شاءالله پیش بیاد 
:)
پاسخ:
ممنونم.
تبریک فراوان :))
به انگلستان ؟؟
پاسخ:
مرسی عزیزم ولی مستر نخواست.:(
۲۹ آذر ۹۴ ، ۰۰:۲۰ ملکه بانو
اشکال نداره. ایشالا خیره
پاسخ:
ان شالله :)