ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1536.

پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۵۳ ب.ظ
و منی که
از غیبت کردن های متوالی جاری هام
از همدیگه
اساااااسی خسته شده م!
چطور خودشون خسته نشدن
از ضدحال زدن های من؟!

+واقعا که دل به دل راه داره! :|
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۶
لوسی می

نظرات  (۵)

۲۶ آذر ۹۴ ، ۲۳:۴۰ مامان محمدمهدی
کاش میشد تو جمعشون نشینی
خیلی بهترتر از ضدحال زدن بهشون
بدترین چیزه این غیبت کردن 
پاسخ:
ببین جمعی وجود نداره!
من یک نفر آدم به همراه خانواده م میرم خونه ی برادرشوهر!
تا میگم تولد، جاریم میگه آره مثل اون سری که اون یکی جاری اینطوری کرد،
تا میگم بچه، آره مثل اون جاری که با بچه هاش اینطوریه،
تا میگم مثلا خونه، آره مثل اون جاری که فلان!
ای بابا!!!
بعد من هی میگم بابا ما همه همینطوریم،
بابا شما هم همینطوری و هرچیز دیگه ای فایده نداره که نداره!
تازه حرف رو هم عوض میکنیا، باز حرف جدید که تموم میشه میگه راستی داشتم میگفتم فلانی اینطور!!
:|
۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۳:۰۷ مهراد فروتن
دوست باشید با هم 
:)))))))
پاسخ:
اتفاقا با اینجور ادمها باید قهر کرد!!
۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۸:۴۷ مامان محمدمهدی
ای بابا
پاسخ:
:((
۲۷ آذر ۹۴ ، ۲۱:۴۹ مهراد فروتن
اگر با هم دوستانه برخورد کنیم 
هی نگیم فلانی این کار رو کرد حتما قصدی داشت، اون کار رو نکرد که من رو تحقیر کنه و... هیچ مشکلی پیش نمی یاد. 
مگه ما چقدر زنده ایم که بخوایم این مدت هم به قهر رو ناراحتی و دعوا بگذرونیم 
قبول دارید؟
پاسخ:
بله. قبول دارم. حالا قهر و دعوا که بماند کلا چقدر زنده ایم که بخوایم همه ش به این و اون فکر کنیم و در موردشون حرف بزنیم!
۲۹ آذر ۹۴ ، ۰۰:۱۸ ملکه بانو
من که جاری ندارم راحت!!
پاسخ:
جاری خوبه، به شرط اینکه آدمش خوب باشه.
آدمی که خوب نیست تو هر عنوان فامیلی ای که قرار بگیره موجود جالبی از آب درنمیاد.
بعد تو موقعیت جاری که قرار بگیره دیگه فاجعه میشه!
انگار این موقعیت خودش به بدجنسی آدمها دامن میزنه! :|