ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1538.

شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۵۱ ب.ظ
بعضی ها رو اصلا و ابدا نباید تو بوته ی آزمایش قرار داد!


+چه کاریه اصلاً؟!
:|
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۸
لوسی می

نظرات  (۳)

:)))تجزیه میشه همه ظاهرشون:)))
راستی پسرک از دیروز اینجاست فک کنم پسرک شما بد عادت شده چون هروقت حس کرده حوصلش سر رفته رفته بالا ولی پسرک از دیروز ماهم کاریش ندلشتیم خودش نقاشی میکرد پویا نگاه میکرد میرفت باوسایل خونه بازی میکرد یه موقع هم گیر میداد میرفت صندلی میزاشت ظرف میشست:/
پاسخ:
:)
خب پسرک من قدری زیادی شیطونه! خیلی ها بهم گفتن که بچه هاشون آرومتر از پسرک من هستن! هرچند که وجهه ی بیرونی پسرک بسیار آروم و متینه! و کسی از بیرونی ها باورش نمیشه که این بچه هم بتونه کسی رو کفری کنه! ههههه!
اما من همین شیطنت ها رو دوست دارم.. هرچند که گاهی رو اعصابه! :|
یه مدت که خوب با خودش سرگرم میشد و بازی دویدنی خاصی نمیکرد نگرانش بودم! :|
آخه واقعا بچه نباید یه جا بند بشه! الان پسرک شما چند ساله س؟!
۳سالشه اونم بند نمیشه انقد بلاملا سرخودش اورده:/اونم خیلی شیطونه!اره اونم میدوه خیلی ولی خب پسرک شما دیگه عادت کرده همش بره مگر این پسرک هم ده متر زبون  داره هم شیطونه
پاسخ:
خب مسئله رفتن یا نرفتن نیست مسئله انرژی های تخلیه نشده ست.
پسرک اگه میره بالا برای دویدن میره!
در هر حال مهم اینه که بچه ها بازی کنن اونم بازی های اینرجتیک! حالا چه خونه ی خودشون چه خونه ی بقیه! :دی
خدا حفظش کنه :)
۳۰ آذر ۹۴ ، ۱۱:۰۲ سعید حسن زاده
سلام یه  چند تایی از مطالبتونو خوندم . منم یه چیزایی شبیه به این تو وبلاگم به سبک خودم دارم. اگه خواستید تبادل لینک کنیم
پاسخ:
سلام. ممنون که خوندید.