ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1539.

يكشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۲ ق.ظ

هیچ چیز بدتر از این نیست

که یک  آدم معتقد

یه راه حرامی رو انتخاب کنه

و تو کتش نره که این راهش غلطه و حراااااام!!



+نمیدونم هی باید بهش بگم

یا یه بار که گفتم دیگه بسه!

+مشکل اینه که اگرم چیزی بگی میگه تو که چیزی نمیدونی

منو قضاوت نکن!!

+چی بگم والا! ولی غصه میخورم..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۹
لوسی می

نظرات  (۴)

این خیلی ناراحت کننده ست ...
بدتر از اون اینه که ممکنه کاری هم از دستت برنیاد ...
پاسخ:
آره واقعا ناراحت کننده ست.
در مجموع هیچوقت کاری جز انذار از آدم برنمیاد.
۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۲:۲۸ مامان محمدمهدی
مثل غیبت که بارها خوندیم و شنیدیم و گفتن که فعل حرامیه ولی خب تو کتمون نمیره
میدونی لوسی جان من مدتها این موضوع درگیرم میکرد یعنی کار نادرست و حرام دیگران رو میدیدم و حرص و غصه ولی بعد گفتم حتما خودم هم پر از این کارهام که نمونه کوچیکه ش همون غیبته و تو کتمونم نمیره...
دیگه با گوشی نمیشه بقیه شو نوشت..
پاسخ:
نه اینو قبول ندارم. البته قبول دارم که بعضیهامون هم اینطوری ایم اما ما کارمون رو توجیه نمیکنیم و نمیگیم غیبت حرام نیست! یا نمیگیم دلم میخواد ادامه بدم. من یکی که تمام مدتی که غیبت می شنوم اعصابم داغونه. ولی خب در مجموع حرفت درسته. همه ی ما ایرادهایی داریم و افعال نامناسب و حتی حرامی رو هم بسیار انجام میدیم. قانع شدم کلا. ولی اشتباه و اشکال وقتی دوتا میشه که تو کارت رو هم توجیه کنی و بگی کارم درسته! این دیگه بدتر از گناه کردنِ ناشی از غفلته!
اگه حرفتو میخواست بپذیره همون با یه بار گفتنش میپذیرفته
گاهی آدما فقط و فقط نظر خودشونو قبول دارن و هرگز حاضر به قبول حرف دیگران نیستن 

پاسخ:
آره واقعا همینطوره.
گاهی که نه! تقریبا همیشه همینطوره :(
با این حال دلیل نمیشه تا دست از تلاش برداری
شیوه گفتن یا نحوه گفتن
یا اصلا بگو یه ادم مورد اعتماد دیگه به طرف بگه
پاسخ:
چی بگم والا!