ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1542.

دوشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۲۱ ب.ظ

این روزها پسرکم اساسی افتاده رو دور معکوس سازی جملات!

کتاب بخونم،

شعر بخونم،

حرفی بهش بزنم

کلا همه رو معکوس می کنه تحویل میده!

:)


+مثلا یک جمله از کتابش اینه که : هرکی کلاهش افتاد/ می بازه و می سوزه/ پیشی کلاهش افتاد/ پس اون میشه رفوزه.

و پسرک: هرکی کلاش نیفتاد/ اون برنده میشه/ پیشی کلاش نیفتاد/ پس اون شده برنده.

+ فک کنم بهتره متضادها رو بهش یاد بدم.

:)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۳۰
لوسی می

نظرات  (۶)

یاد افعال معکوس و اینا تو برره افتادم
:))
میگم مواظب باش تا پسرک گرفتار خُرزوخان و گرد نخود نشه
:)))
پاسخ:
:)

جیگرشو:*
خودش یاد گرفته دیگه:)))
برنده و بازنده:)
و چقدرم بهتر که خودش یاد گرفته:))
پاسخ:
آره منم کلی قربون صدقه ش میرم که می بینم کلمات متضاد دار رو بعضی ها رو کاملا درست و بدون آموزش یاد گرفته.
هرچند که سنشه دیگه. طبیعیه کاملا :)
۳۰ آذر ۹۴ ، ۱۵:۲۸ مامان محمدمهدی
یاد محمدمهدی و دوران افعال معکوسش افتادم
پاسخ:
:)
آره دیگه کلا این چیزها تو بچه ها یه دوره هاییه که میگذره.
الان اگه این پسری شما اینجا بود محکم لپشو میکشیدم :))))
پاسخ:
:)
ممنون از لطفت عزیزم :)
۳۰ آذر ۹۴ ، ۱۷:۳۴ مهراد فروتن
پسرکتون مثبت اندیشه. 
از فعل های منفی و کلمات منفی بدش می یاد، دقت کنید؛ مفهوم دو تا جمله یکیه اما اولی از باختن حرف می زنه دومی از بردن.
پسرک ماشاءالله پسر باهوشی، خداحفظش کنه. 
یه اسپند براش دود کنید :)
پاسخ:
بعله اینم تفسیر قشنگیه :)
ممنون لطف دارین.. ان شالله که همینطور باشه :)
۳۰ آذر ۹۴ ، ۲۱:۰۶ مهراد فروتن
دو تومن وشد :))))))))))))))))))))))))))))))))
پاسخ:
عجب! :)
تخمینی هم که زدید درست نبود :)
اشکالی نداره که شانس صحت حدسیاتتون رو امتحان کنید :)