ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1544.

پنجشنبه, ۳ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۴۲ ب.ظ
تصمیم گرفتم که دیگه بدون حضور مستر
در میهمانی ها شرکت نکنم.


+به علت فشار مضاعفی که ناشی از غیبت پدر،
به پسرکم وارد میشه.
:(
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۳
لوسی می

نظرات  (۱)

۰۳ دی ۹۴ ، ۱۶:۳۱ مامان محمدمهدی
ای بابا تازه من پیشنهاد بهت داده بودم که منتظر مسترت نشین برای مهمونی رفتن و خودت بچرخ و بگرد و حالشو ببر:)
فشار از چه نوعی؟!
پاسخ:
نه مجلس که زنانه باشه میشه رفت. که پدری نباشه!!
اما اگر خانوادگی باشه وقتی می بینه که همه ی بچه ها باباهاشون هستن، و بابای ایشون نیست رسماً بهش فشار میاد.
علاوه بر اینکه مدام با حسرت به در آغوش پدر رفتن بچه های دیگه نگاه میکنه، تا یکی بهش بگه بالا چشمت ابرویه بغضش میگیره و حتی دیگه نمیتونه از حق خودش دفاع کنه :(
بعدم که برمیگردیم کلا درگیره!