ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1555.

يكشنبه, ۶ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۳۷ ق.ظ
دیشب مستر برای اینکه ما رو تا جایی برده باشه
ما رو با ماشین تا ته کوچه برد و برگردوند!

:)


+یاد خاطرات ته کوچه بخیر! :))
من اولین بار مستر رو ته همین کوچه دیده بودم..
البته یک ملاقات کاملا خانوادگی بود!! :)
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۶
لوسی می

نظرات  (۳)

اخیی:))چه مستر به فکری مثه بابای من یبار اومد مارو ببره بازار جاپارک ندید ازدور بازار نشونمون داد برگشتیم خونه:/
پاسخ:
:))
مردها همه همینطورن! ماجرای خودمونم تو جواب مامان محمدمهدی گفتم! :دی
۰۶ دی ۹۴ ، ۱۱:۲۳ مامان محمدمهدی
یعنی می ارزید بچه هارو بپوشونی برای یه تا سرکوچه رفتن و برگشتن؟!
یعنیا اونقدر سختمه لباس پوشوندنشون که نگو
به به چه عالی:)
پاسخ:
نه نمی ارزید! :))
خب نگفت که تا ته کوچه میریم! قرار بود بریم خونه خواهرشوهر
پسرکمان تو ماشین به هیچ صراطی مستقیم نشد که بریم اونجا
بعد مستر هم برای اثبات والدین سالاری و نه فرزند سالاری، گفت من نمی برمتون خونه کسی!!
اصرار نکنید!!
این شد که رفتیم ته کوچه!
وگرنه فکر میکنی مستر خودش پایه بود ماشین رو واسه ته کوچه از پارکینگ دربیاره؟!!
:)
ولی خوب بود نه اینکه خاطرات داشتیم خوش گذشت همون سه چهار دقیقه! :دی
۲۱ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۳۲ چشم به راهم ...
کلا کوچه داستان جالبی داره :))
پاسخ:
:))))
آره! معمولا هر ماجرایی یه کوچه توش هست :))