ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1560.

سه شنبه, ۸ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۵۸ ق.ظ

و مایی که
نبودیم آن روزگارانی
که مغفرتت همه گیر می شد به اشاره ی رسولی بزرگ،
که همچون طبیبی دوره گرد1،
هر روز دوا و درمانش را برمیداشت
و در کوچه و خیابان به دنبال مریضها میگشت،
که درمانشان کند،
که مرهم بر زخم هایشان بگذارد
که شفای قلبهایشان باشد،
همان که خودش را به خاطر ما به رنج می انداخت،
همان که بر ما حریص بود..
مایی که ندیدیم آن چشمانی را
که به اشاره اش در رحمت تو غرق بشویم..
ما یتیمان پر از درد،
پر از مرضهایی که بر قلبهایمان نشسته،
پر از سیاهی و تباهی
که در ظلمات محض گم شده ایم
و هیچکس نیست که دنبالمان بگردد
و هیچکس نیست که پیدایمان کند
و برایمان مرهم بسازد و دوا بیاورد،
و هیچکس نیست که نگاهش ما را غرق در رحمت تو بکند،
و هیچ کس نیست که همه ی لحظه لحظه های بودنش،
همه ی نگاهش،
همه ی نفسهایش،
همه ی الفاظ و کلماتش
نووووووووووور بپاشد به قلبهایمان..
و هیچ دری نیست که از آن به تو برسیم،
و هیچ ریسمانی که ما را به تو وصل کند..
ما نبودیم که بتوانیم
از عزیزترینِ تو
بخواهیم که برای ما از تو مغفرت بخواهد،
که تو خودت قول داده بودی،
خودت گفته بودی
که اگر او بخواهد،
ما را به مهربانی خودت خواهی بخشید
و نفسمان را آسمانی خواهی کرد...
تو قول داده بودی..
ما نبودیم و این روزها عجیب تنها مانده ایم ..

فکر نکن که دلمان نمیخواهد به نزد چون اویی برویم،
میخواهیم
اما در آنجا،
بویی می آید که شبیه بوی خاک نیست،
ما بی بوی خاک نفسمان بند می آید2..
ما بیماریم..
ما طبیب لازم داریم..
طبیبی دوره گرد
به عظمتِ
رحمـــــــة للعالمیــــــــــــــــــــــــن...



+وَ لَوْ اَنَّهُمْ اِذ ظَّلَمُوا اَنْفُسَهُمْ جاءُوْکَ فَاسْتَغْفَرُوا اللَّهَ وَاسْتَغْفَرَ لَهُمُ الرَّسُولُ لَوَجَدُوا اللَّهَ تَوَّاباً رَحیماً (نساء 64)
و اگر آنگاه که به نفس خود ظلم کردند به نزد تو بیایند و از خدا طلب مغفرت کنند و رسول هم برای آنها طلب مغفرت بکند، هر آینه خداوند را توبه پذیر و مهربان خواهند یافت...

+یا أبانا!
استغفر لنا..
لطفا..


1 توصیف حضرت امیر از پیامبر اکرم علیهما السلام.
2 یک جمله از کتاب "خدا خانه دارد."

*اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
التماس دعا

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۸
لوسی می

نظرات  (۱۲)

۰۸ دی ۹۴ ، ۰۱:۰۵ کدخدا (م.م.ز)
نام تو را نبرده مجسم نمی شوند
پیغمبران ، گزیده ی عالم نمی شوند

در خیل انبیا ، همه تنها پیمبرند
بی گفتن از وجود تو ، آن هم نمی شوند


پیروز و سر افراز باشید عیدتون مبارک روزهاتون به کام
پاسخ:
:)
متشکرم و همچنین برای شما.
۰۸ دی ۹۴ ، ۰۱:۲۰ دلا بانو
عجیب تنها مانده ایم....:(
خودت نوشته بودی؟ عالی بود لوسی عاااالی
و ممنون که برای ما هم گذاشتی
عیدت مباااااااارک عزیزدلم
ان شاالله که تو این عید قشنگ به قلب ما هم نور بپاشن:))
پاسخ:
تنها موندیم دیگه.
آره خودم نوشته بودم :)
سخن از دل برآمده بود که بر دلت نشست ممنونم ازت.
عید شما هم پر از برکت ما رو هم دعا کن..
۰۸ دی ۹۴ ، ۰۶:۰۸ مامان محمدمهدی
پسرشون که هست با همه این ویژگیها
ما کوریم و نمیبینیم
ما خودمون راه رو بستیم بر نزول رحمات و کرامات حضرتش
البته خودم رو عرض میکنم
پاسخ:
بعله هست. اما نوری که از خورشید پشت ابر دریافت میشه کلی متفاوته با نور مستقیم خورشید...بله من هم همین رو گفتم که ما بیمار شدیم و نفسمان فقط بوی خاک می خواهد..
طبیب دوره گردی که بشود دید و حضور رسمی داشته باشد، نداریم الان! قبول کن!!
ما همه همینطوریم عزیزم! ممنون از جمله ی تعارفی آخرش! :دی
۰۸ دی ۹۴ ، ۰۶:۰۹ مامان محمدمهدی
راستی عیدتونم مبارکا باشه
پاسخ:
قربونت. عید شما هم مبارک :)
بزار یه نکته اخلاقی از دینی پیش بگم:))وجود پیامبر چون از روحشونه حتی دراین زمان هم میتوانند به ما لطف کنندد..موضوع اینه بعضی معجزه ها توی زندگی ما انقدر عادی شدن که یادمون میره 
پاسخ:
بله پیامبر میتونند، اما درک حضور یک معصوم چیزی فراتر از اینهاست، از پیامبر که بگذریم اصلا ما هم الان امام داریم، حی و حاضر، ولی نه مانند خورشید، که مانند خورشید پشت ابر ازش فیض می بریم، و نوری که از خورشید پشت ابر دریافت میشه اصلا شبیه اونی نیست که مستقیما از خود خورشید میشه دریافت کرد...
درسته؟!
۰۸ دی ۹۴ ، ۰۸:۵۷ مهراد فروتن
میلاد رسول خدا مبارک
پاسخ:
برای شما هم مبارک باشه ان شالله.
عیدتون مبارک
زیبا بود
:))
پاسخ:
:)
عید شما هم مبارک.
اینو راجع به امام زمان نوشته بود دینی۲:/
پاسخ:
بله حدیث پیامبر در مورد امام زمانه دیگه!!! :|
شما گفتی الان هم پیامبر میتونن به ما فیض برسونن من هم عرض کردم که پیامبر که بله، ولی ایشون مرحوم شدن، چرا پیامبر رو بگیم؟ امام زمان رو میتونیم بگیم که حی و حاضر هستند، اما متاسفانه امام حی ما هم مثل خورشید پشت ابر هستند و باز هم بدیهیه که خورشید پشت ابر مثل خورشید معمولی نیست در نتیجه ما الان کلا محروم هستیم از فیض بردن. چه برسه به پیامبر که حی و حاضر نیستند!! در اینکه پیامبر الان هم میتونند به ما فیض برسونند که شکی نیست، اگر شک بود که دعای توسل کلا بی معنا می شد، من قسمت "+" دوم رو هم برای همین نوشتم، که یا ابانا استغفرلنا! مخاطبم پیامبر بود دیگه!!
اما پیامبر زنده و حاضر با پیامبر مرحوم فرق میکنه قطعا، اگر فرق نمی کرد که حضرت زهرا اینقدر در فراق پدر گریه نمی کردند، ما الان میتونیم بریم مستقیما از پیامبر بخوایم برامون طلب مغفرت کنند و جواب بشنویم آیا؟! جوابی نمی شنویم جز اینکه فقط خودمون رو به فیض ایشون و پاسخ ایشون امیدوار نگه داریم!
در مجموع خواستم بگم اینکه ما زمان پیامبر رو درک نکردیم، کلی از کسب فیض ها رو از دست دادیم و حسرت خوردن کاملا منطقیه، چه برسه به اینکه الان در زمانی هستیم که حتی امام معصوم هم در بین ما نیست...
۰۹ دی ۹۴ ، ۰۱:۰۱ فاطمه لاهیجانی
سلام ، عیدتون مبارک، چند پست قبلتر گفتید اینستاگرام دارید، صفحه ی خانم مرشدزاده رو فالو میکنین؟ اگه نه از دستش ندید، صفحه ی قرآن مانوس هم به همت ایشون تشکیل شد.
پاسخ:
سلام. ممنون عید شما هم مبارک.
اینستا که فقط برای فالو کردن دارمش!
واقعا؟ نمیدونستم آدرسش رو برام میذارین لطفا!؟
۱۱ دی ۹۴ ، ۰۱:۲۰ فاطمه لاهیجانی
Morshedzade
به نظرمن بهترین صفحه ی اینستاگرامه، حیفم اومد نخونینش.
پاسخ:
راستش اسمش خیلی آشناست برام. باید برم ببینم. ممنونم ازت.
۱۱ دی ۹۴ ، ۰۱:۲۲ فاطمه لاهیجانی
کتاب خدا خانه دارد هم نوشته های ایشونه، نمیدونم چرا با نام مستعار فاطمه شهیدی چاپش کردن.
پاسخ:
واقعا؟؟! ممنونم ازت. اون کتاب رو نخوندم اما یه بخشیش رو خوندم مُردم از لذت! باور کن مُردم! میدونم بد توصیف کردم و لغت منفی ایه، اما هیچ جور دیگه ای نمیتونم توصیف کنم!

۱۲ دی ۹۴ ، ۰۱:۵۵ فاطمه لاهیجانی
قشنگ میفهمم چی میگی، چون اون کتابو بارهاو بارها خوندم و هربار همونقدر لذت بردم وبا کلماتش اشک ریختم، قلمشون عالیه، از وقتی تو اینستا پیداشون کردم اینستا برام رنگ و بوی دیگه ای گرفته!
پاسخ:
وای چقدر خوب که درک میکنی :) حس خوبی داره درک شدن.
ممنونم ازت واقعا :)
حتما سر میزنم.