ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1578.

جمعه, ۱۱ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۵۶ ب.ظ

این روزها

هیچ چیز

به اندازه ی نگاه پر از محبت بچه ها به همدیگه

منو لبریز از عشق و امید نمیکنه..



+اینکه پسرک صبورانه اسباب بازی سنجد رو براش نگه میداره تا ازش بگیره،

اینکه وقتی گریه میکنه سریع میاد تا گریه ش رو آروم کنه،

اینکه وقتی تو بغل من نق نق میکنه میگه آخه چرا اذیتش میکنی؟

اینکه چپ و راست میگه این پسر منه!

اینکه هی میاد بهش میگه: الهی قربونت برم من!

اینکه وقتی سنجد میخنده پسرک سریع با مهربونی میخنده و میگه: الهی بگردم!

+خدایا پشت دو پسرم رو به هم محکم کن..

و اونها رو همراه هم قرار بده

که تو رو بسیار عبادت و تسبیح کنند

که فقط تو بر همه چیز توانایی.

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۱
لوسی می

نظرات  (۶)

امین:)
پاسخ:
برای بچه های شما هم ان شالله :)
۱۱ دی ۹۴ ، ۱۹:۰۷ مهراد فروتن
هر چی بزرگ تر بشن، با هم رفیق تر می شن. 
:)
پاسخ:
ان شالله.. کاش اینطور بشه واقعا.
۱۱ دی ۹۴ ، ۱۹:۱۰ مامان محمدمهدی
آمین
پاسخ:
برای بچه های شما هم همینطور باشه ان شالله.
الهی آمین
پاسخ:
ممنونم.
۱۱ دی ۹۴ ، ۲۱:۳۹ ملکه بانو
ان شاء الله تا آخر پشت هم باشن
پاسخ:
ان شالله.
همچنین برای بچه های شما :)
سلام دوستم
چقدر این پستحس خوب داشت
انشالا همیشه سلامت باشن 
پاسخ:
سلام. خوشحالم.
و ممنونت.