ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1595.

دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۰۱ ب.ظ

اینکه تو خونه مون

"محمد" نداریم

ناراحتم میکنه..


:|

+حتی بعضی وقتها فکر میکنم به اسم گل پسر یه محمد اضافه کنیم! :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۴
لوسی می

نظرات  (۳)

۱۴ دی ۹۴ ، ۲۲:۱۵ مامان محمدمهدی
خب دیر نشده که یه محمد بیار
بعدش هم یه فاطمه و بهدش هم یه زهرا
منم ازینکه علی ندارم ناراحتم
ان شاءالله چهارمیشو علی میزارم
پاسخ:
:|
اتفاقا فکر میکنم همین محمد دوستی آخر سر کار دستمون بده! :|
من اولی رو دوست داشتم محمد بذارم.. نمیشد..قسمتش هم این نبود.
حالا شما چرا چهارمی رو علی میذاری؟ سومی چی پس؟!
۱۴ دی ۹۴ ، ۲۲:۲۶ مامان محمدمهدی
سومی زینب خانومه دیبگه:)
پاسخ:
:))
آره دو تا خواهر پشت سر هم خوبه.
:)
ان شالله خدا قسمتت کنه. حالا خبریه یا همینطوری میگی؟!
۱۴ دی ۹۴ ، ۲۲:۴۴ مامان محمدمهدی
آمین
نه خواهر
پاسخ:
پس همون آمین:)