ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1596.

سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۱۷ ق.ظ

چرا چیزی رو می پرسی

که دونستن جوابش

ممکنه کل زندگیتو نابود کنه؟!



+گاهی هرچی کمتر بدونی بهتره! مطمئن باش.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۵
لوسی می

نظرات  (۵)

۱۵ دی ۹۴ ، ۰۲:۲۱ آبجی خانوم
موافقم
پاسخ:
:)
واقعا...
اصلا دونستن بعضی چیزا فقط روحتو رنده میکنه
پاسخ:
چه اصطلاح جالبی! روح رو رنده میکنه! :)
فک کن من بتونم نپرسم!!!! :))))
خیلی سخته!!!
پاسخ:
منم همینطورم.. اما باور کن یه وقتی آدم به اینجا می رسه!
من دیشب در وضعیتی بودم که از شنیدن جوابم ترسیدمممممم.. برای همین قبل از اینکه جواب بشنوم گفتم غلط کردم!! :|

+خانم مرموز شدی شما!! :دی
از همزادم یاد گرفتم:|
پاسخ:
خدا حفظش کنه :)
۱۵ دی ۹۴ ، ۱۷:۲۲ حرف دل !...
ﻫﻴﭽﻮﻗﺖ ﻭﺍﺭﺩ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﻫﻴﭻ ﺁﺩﻣﻲ ﻧﺸﻮ ﻭ ﺯﻳﺮ ﻭ ﺭﻭﺵ ﻧﮑﻦ ،ﺣﺘﻲ ﻋﺰﻳﺰﺗﺮﻳﻨﺖ !
ﺯﻳﺒﺎﺗﺮﻳﻦ ﺑﺎﻏﭽﻪ ﻫﻢ ﮐﻪ ﺑﻴﻞ ﺑﺰﻧﻲ ﺣﺪﺍﻗﻞ ﻳﻪ ﮐﺮﻡ ﺗﻮﺵ ﭘﻴﺪﺍ ﻣﻴﮑﻨﻲ
http://emdadaks.ir/files/fa/news/1394/8/30/882_177.jpg
پاسخ:
بله. این میتونه یکی از مصادیق "پرسشهای نباید" باشه.
ممنون