ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1599.

سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۰۰ ب.ظ

یکی از دوست داشتنی ترین سر راهی هایی که آدم میتونه موقع سفر از کسی دریافت کنه

کیک خونگیه. :)

نه؟!



+خواهرشوهرم عازم کربلاست

من براش کیک درست کردم ببره :)

+الان دقت کردم می بینم کلا سر راهی همیشه کیک میدم!

و چقدر با عشق این کار رو میکنم!

منِ مهربون!

بوس واسه خودم :*

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۵
لوسی می

نظرات  (۸)

اجرکم عندالله
پاسخ:
ممنووووووونم :)
چه عروس خوبی :)
کاش همیشه رابطه عروس و خواهرشوهر اینطوری باشه...
پاسخ:
بعله! تازه کجاشو دیدی!
خوبی از خودمه! برای همه همینقدر خوبم! :دی
۱۵ دی ۹۴ ، ۲۰:۳۵ مهراد فروتن
چه زن برادر خوبی :)
پاسخ:
ان شالله یکی هزاربرابر بهتر از من، قسمت شما! زن برادر رو عرض میکنم! :)
۱۵ دی ۹۴ ، ۲۱:۰۲ مامان محمدمهدی
بوس بوس واسه دوست گلم*:
پاسخ:
مرسی عزیزم :)
یه بار خواستی بری سفر بگو برات کیک درست میکنم :*
:دی
۱۵ دی ۹۴ ، ۲۱:۵۷ خانم الف
:)))
پاسخ:
:)
چه کار خوب و جالبی!!!!
آفرین به شما بانوی هنرمند و زرنگ و کیس
پاسخ:
ممنونم.
دیگه اینقدر هم تعریفی نبود :)
یه کیکه دیگه!
مرسی.
کیک :))
پاسخ:
:)
خدا خیرت بده،چه زن داداشی خوبی
پاسخ:
:)
قربون شما. :*