ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1620.

سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۵۰ ب.ظ

مِن باب تشویق کردن پسرک به صورت غیر مستقیم،

رو به گل پسر میکنم و میگم:

گل پسرم، خوش به حااااااالت، چه داداش خووووووبی داری..

پسرک با بی خیالی محض:

خب باشه. من فردا داداش شما میشم!


:دی

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۲
لوسی می

نظرات  (۸)

۲۲ دی ۹۴ ، ۱۷:۵۳ خانم الف
آخـــــــی =)
چه مهربون :)

+ ممنونم بابت اون مورد :)
پاسخ:
:))


+اختیار داری.
بی خیالی محض :)))))
پاسخ:
:)
۲۲ دی ۹۴ ، ۱۹:۲۸ مهراد فروتن
چقدر این بچه حاضر جوابه ماشاءالله! :))))))))))) 
خیلی خوشم می یاد :)))))
پاسخ:
مرسی لطف دارین.
ولی فکر میکنم سنش همین باشه! معمولا بچه های این سنی همین مدلی ان!
البته اینو گفتم که چشم نزنین یه وقت پسرمو! :دی
۲۲ دی ۹۴ ، ۱۹:۲۹ خانم الف
حالا که متنُ تغیر دادین منظور مشخص شد :)
پاسخ:
:)
بعله! ببخشید :دی
چه فداکار:|
پاسخ:
:))
یه بار یه پست گذاشته بودین که چرا اینجارو می خونیم؟
خب دقیقا یکی از علت هایی که من اینجارو می خونم همین پست های کوتاه قشنگ لبخند به لب آور هست :)
پاسخ:
ممنون عزیزم. لطف داری :*
۲۲ دی ۹۴ ، ۲۱:۰۰ مامان محمدمهدی
:))
پاسخ:
:)
۲۳ دی ۹۴ ، ۱۵:۴۵ مهراد فروتن
ماشاءالله گفتم که  
+ بعد از این نظرم هم براش وان یکاد خوندم :)
پاسخ:
ممنونم ازتون. من منظوری نداشتم محض مزاح عرض کردم.
لطفتون مستدام :)