ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1625.

چهارشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۰۱ ب.ظ

این کلیپ های چرت و پرتی که مستر تو تبلت دانلود میکنه

و بعد یادش میره حذفشون کنه

و پسرک هم مدااام میشینه همونا رو نگاه میکنه

وااااااااقعا منو حرص میده!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۳
لوسی می

نظرات  (۶)

۲۳ دی ۹۴ ، ۱۲:۰۶ آبجی خانوم
باباهای سر به هوا
پس بگو سه تا پسر کوچولو داری خواهر :)
پاسخ:
والا :))
الان بیشتر احساس کم آوردگی میکنم :))
۲۳ دی ۹۴ ، ۱۲:۱۱ مامان محمدمهدی
خب خودت نمیتونی حذف کنیشون؟
پاسخ:
چرا ولی من معمولا وقتی می فهمم اینا تو تبلته که پسرک داره تماشا میکنه! :|
بعد نمیذاره دیگه.
باید صبر کنم سر فرصت بعد هم که سرم گرم میشه و یادم میره. آخه من اصلا نمیرم سراغ تبلت.
وااای:|احتمالا هم اکثرا داعش:|
پاسخ:
:))
نه بابا! فقط چرت و پرت! همین!
جالب بود حدسها. :))
رمز بذارین واسه تبلت!!!

خیییلی ضربه های بدی میزنه این چیزا... البته نمیدونم دقیقا منظورت از چرت  و پرت چیه... ولی بچه هر چیزی رو که قبل از سن مجاز متوجه بشه تو زندگی آینده ش اثرات سوء داره...
پاسخ:
:))
چرت و پرت ینی چرت و پرت دیگه! مثلا یه کلیپی که طرف داره توش هی ادا در میاره..
نگران نباش ما خودمونم از اون چیزا نگاه نمیکنیم چه برسه به اینکه بذاریم بچه ببینه! :|
مثبت بیندیش آبجی :)
۲۳ دی ۹۴ ، ۱۲:۳۰ شمیم عشق
ما که بچه ام نداریم ...
ولی من از بعضی کلیپایی که تو تبلت هست واقعا بدم میاد ...
شاید چیز خاصی ام نباشه ها ، ولی خب آدم یه ذره یه ذره به چرندیات علاقه مند میشه !

پاسخ:
آره دقیقا. چرندیات.موافقم کاملا.
حالا مستر مثلا یه بار ناشی از تبلیغ رفقاش دانلود میکنه بعد که می بینه چرته یادش میره حذف کنه.
بعد میمونه و باقی ماجرا.
نه کلا منظورمه...
مثلا بعضی مردا صحنه های خشن نگاه میکنن. یا چمیدونم اینطور چیزا...
میدونستم مذهبی هستی، منظورم از اونا نبود :))))))
پاسخ:
آره متوجه شدم عزیزم :)
بله هرچیزی که بچه در کودکی ببینه رو روانش اثر میذاره. منظورت این بود :)