ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1632.

جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۱۳ ب.ظ

وقتی تو نیستی

نه هستهای ما

چونان که بایدند

و نه باید های ما...



+قیصر عزیز.

+بعضی چیزها رو یه جوری گفته که تا قیصر نگفته بود

هیچکس نمی دونست چطوری میشه اینها رو گفت!

مثل اون مصرع معروفش:

ناگهان چه زود دیر می شود...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۵
لوسی می

نظرات  (۴)

۲۵ دی ۹۴ ، ۲۱:۱۹ شمیم عشق
آخ از این دیر شدنه  ... !

+

وقتی تو نیستی

نه هستهای ما

چونان که بایدند

و نه باید های ما...


روحت شاد قیصر ...

پاسخ:
روحت شاد قیصر عزیز...
اللهم صل علی محمد و آل محمد..
:)لبخندی به وسعت یک بغض پنهانی..
پاسخ:
:)
عالی بود این تفسیر...
۲۵ دی ۹۴ ، ۲۲:۴۴ مهراد فروتن
خیلی موافقم 
نوشته های قیصر امین پور یه حسی به آدم می دن که قبل از خوندن اون نوشته تجربه اش نکرده 
همه ی نوشته هاش همین طوری اند چه شعر، چه متن های ادبی اش و... 
قیصر امین پور آدم خاصی بود خیلی خاص. 
پاسخ:
بله واقعا همینطوره.
و خیلی هم لغاتش ساده و روانه و پیچیده نیست..
به نظر من هم خیلی خاص بود خدا رحمتش کنه..
۲۶ دی ۹۴ ، ۰۱:۰۶ آبجی خانوم
" تا قیصر نگفته بود هیچکس نمی دونست چطوری میشه اینها رو گفت! "

دقیقا
پاسخ:
:)
مرسی عزیزم.