ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1634.

شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۴۶ ق.ظ

تو نه منو میشناسی

و نه اجازه میدی من بشناسمت.



+حالا مثلا همونقدری که تو رو میشناسم چه کار کرده م،

که اگر تو منو بشناسی برام میکنی؟!

هه! :|

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۶
لوسی می

نظرات  (۵)

بازم هه؟!:|
پاسخ:
:))
منتظر بودم بیای همینو بگی!
من که قبول کردم برای شما استفاده نکنم.
اما تو وب خودم کلمه ای گویاتر از این به ذهنم نمیرسه..
۲۶ دی ۹۴ ، ۱۰:۴۶ شمیم عشق
این ینی غریبگی ...
نمیدونم خطاب به کی نوشتی ولی گاهی اوقات خیلی خوبه ک ادم با بعضی ها غریبه بمونه ..
پاسخ:
بله واقعا همینطوره.
بعضی ها رو هرچه کمتر بشناسیم و خودمون رو بهشون بشناسونیم بهتره!
بعله منم انتظار داشتم منتظرم باشی:))))
پاسخ:
:))
:)
پاسخ:
:)
۲۶ دی ۹۴ ، ۱۲:۴۹ مامان محمدمهدی
وال لا
پاسخ:
والا :)