ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1635.

شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۴، ۰۳:۰۳ ب.ظ

یه تابلوی نادعلی تو خونه داریم

پسرک می پرسه رو این تابلو چی نوشته؟

میگم نوشته هروقت چیزی خواستی امام علی رو صدا بزن و بگو یا علی.

میخنده و میگه من قبلا از امام علی... نه! نه! از امام حسین کیم خواسته بودم..

:)


+تو عزیز دلمی :)

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۶
لوسی می

نظرات  (۷)

۲۶ دی ۹۴ ، ۱۵:۰۶ آبجی خانوم
فکر کنم برای پسرک باید یک دختر بستنی فروش پیدا کنی بانو :)
پاسخ:
:))
شاید.. فک کن! تو گرمای تابستون یه دخترکی آخرین بستنیش رو به پسر من بفروشه! :))
۲۶ دی ۹۴ ، ۱۵:۲۲ خانم الف
:((
پاسخ:
چرا گریان و بی تابی؟!
۲۶ دی ۹۴ ، ۱۵:۳۳ خانم الف
دلم خواست لپ این پسرک شما رو بکشم از بس قشنگ حرف میزنه :|
دل آدم میره خب :((
پاسخ:
عزیزمممممممم :)
ممنون از لطفت :*
یه بوسم واسه خواهرکوچولوت :*
یه روزی اونم مثل پسر من بلبل میشه تازه دخترها چلچلیسمشون بیشتره :)
۲۶ دی ۹۴ ، ۱۵:۴۱ خانم الف
:)
همیشه پسرکتون سلامت باشه ان شاء الله..
ممنون از لطف شما :*
همین الانش از بس خواهرم شیطونه انرژی هممونو تحلیل برده :|
پاسخ:
ممنونم عزیزم.
خدا حفظش کنه. حالا فک کن من وضعیتم چطوره! :|
۲۶ دی ۹۴ ، ۱۵:۵۵ مامان محمدمهدی
:))
پاسخ:
:)
بله
چه اعتقادات راسخی داره پسرتون :))
پاسخ:
:)
بله تازه کجاشو دیدین!
:))))کیم!!!این پسرک شماهم گاهی اندازه لواشک دهن ادم اب میندازه بس با مزه است ماشاالله:)
پاسخ:
:)
ممنونم عزیزم لطف داری. :)